ماجراجویی در کشور رنگین کمان با تور آفریقای جنوبی 1402

ژیوار

آفریقای جنوبی می‌تواند مقصدی هیجان‌انگیز برای پاییز پیش‌رو باشد؛ چراکه بازدید از طبیعت بکر و غنی و جاذبه‌های تاریخی و شاهکارهای معماری این کشور در هوای دل‌پذیر پاییز آفریقا تجربه‌ای بی‌نظیر را رقم می‌زند. رزرو تور آفریقای جنوبی راهی برای شروع ماجراجویی در این کشور است.

کاماپرس در این گزارش بهترین جاذبه‌های آفریقای جنوبی را معرفی کرده و راهنمایی برای رزرو تور این کشور ارائه می‌کند.

بازدید از حیات وحش آفریقای جنوبی در پارک کروگر

در پارک جنگلی کروگر آفریقای جنوبی می‌توان حیواناتی مانند شیر را از نزدیک و با فاصله چند متری تماشا کرد. حیوانات دیگری مانند زرافه، فیل، میمون و غیره نیز در این پارک دیده می‌شوند. می‌توان گفت یکی از بهترین جاذبه‌های آفریقای جنوبی همین حیات وحش غنی و کمیاب است.

جزیره روبن؛ اثر تاریخی سیاه آفریقا

جزیره روبن علاوه بر زیبایی‌های طبیعی جذابی که دارد، به خاطر زندانی شدن نلسون ماندلا به مدت 20 سال در آن، معروف شده است. چهره‌های آپارتاید دیگری نیز محکومیت خود را در این جزیره گذرانده‌اند. روبن در فهرست آثار ملی آفریقا جنوبی و آثار گردشگری سیاه دنیا ثبت شده که با رزرو تور آفریقای جنوبی می‌توان از آن بازدید کرد.

دریان سفر امید

طبیعت منحصر به فرد کیپ تاون

این شهر ساحلی رشته کوه‌های زیبا و همیشه سبزی دارد که از جمله پربازدیدترین جاذبه‌های آفریقای جنوبی است. بر فراز کوه تیپل می‌توان تمام زیبایی‌های این شهر را به خوبی تماشا کرد. هم‌چنین تله‌کابین کیپ تاون، چشم‌انداز شگفت‌انگیزی از زیبایی‌های این شهر به دست می‌دهد. از دیگر جاذبه‌های این شهر می‌توان به آبشار ویکتوریا و آلفرد، سواحل زیبا و باغ گیاه‌شناسی کریستن بوش اشاره کرد.

تالاب ایسیمانگالیسو

بزرگترین سیستم رودخانه‌ای آفریقای جنوبی تالاب ایسیمانگالیسو که مجموعه‌ای غنی از لاک‌پشت‌های چرمی و لاجوردی، اسب آبی و تمساح را در خود جای داده است. به علاوه حیواناتی نظیر پلنگ و کرگدن و 526 گونه پرنده در اطراف این تالاب زندگی می‌کنند. با رزرو تور آفریقای جنوبی امکان تجربه انواع تفریحات آبی مانند کایاک سواری، ماهیگیری و غواصی در این منطقه فراهم شده است.

شهرک استلن بوش

خانه‌های سفید رنگ با سبک معماری هلندی منظره‌های چشم‌نوازی را در شهرک استلن بوش به وجود آورده‌اند. بهترین رستوران‌ها و کافه‌های آفریقای جنوبی در این شهرک قرار داشته و مسیرهایی دیدنی برای دوچرخه‌سواری دارد. به علاوه یک موزه از بهترین آثار هنرمندان آفریقای جنوبی در استلن بوش وجود دارد.

رزرو تور آفریقای جنوبی

می‌توان گفت بهترین راه برای بازدید از جاذبه‌های آفریقای جنوبی رزرو یک تور باکیفیت با راهنمای باتجربه است. گستردگی جاذبه‌های این کشور، فرهنگ و زبان متفاوت کار بازدید از آفریقای جنوبی را سخت می‌کنند. این در حالی است که با وجود یک راهنمای کاربلد و باتجربه این مشکلات برطرف می‌شوند. به علاوه با رزرو تور تمام سفر به خوبی برنامه ریزی شده و مشکلی بابت محل اقامت، تغذیه، شیوه رفت‌وآمد و غیره وجود نخواهد داشت.

رزرو بهترین تور آفریقای جنوبی 1402

شرکت خدمات گردشگری هرمس 724 پاییز 1402 تور آفریقای جنوبی با بهترین خدمات و امکانات را برنامه‌ریزی کرده است. این شرکت در تمام طول سال تورهایی برای مقاصد مختلف در سراسر جهان تدارک دیده که به صورت مستقیم آنها را اجرا می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات درباره تورها و رزرو آنها به سایت شرکت هرمس 724 مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز