مؤثرترین کرم ضدچروک برای سنین بالای 40 سال

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با عبور از 40 سال، بعضی از محصولات مراقبتی به روتین پوستی اضافه می‌شوند که کرم ضدچروک یکی از آن‌ها است. کرم‌های ضدچروک معمولاً حاوی آنتی‌‌اکسیدان برای جلوگیری از اثر رادیکال‌های آزاد و مواد آبرسان و کلاژن‌ساز هستند.

کاماپرس در این گزارش، به معرفی مؤثرترین کرم ضدچروک برای سنین بالای 40 سال می‌پردازد.

1- کرم ضد چروک شب ژوت

کرم ضد چروک ژوت را با حجم 30 میلی‌لیتر می‌توان با قیمتی درحدود 370 هزار تومان تهیه کرد. فرمولاسیون این کرم با ویتامین های E و F و C و B5 غنی شده که ضمن رطوبت‌رسانی به پوست اثر آنتی‌اکسیدانی دارند. ویتامین B5، شی باتر، روغن گل گاو زبان و شکوفه گیلاس از ترکیبات دیگر این کرم هستند.

هرچند سازنده این محصول آن را برای مصرف انواع پوست‌ها معرفی کرده‌است اما اگر پوستی حساس دارید توجه کنید که الکل و پارابن نیز در ترکیبات این کرم حاضر هستند.

راز آسمان پایتخت

2 -کرم ضد چروک الارو با خاصیت لیفتینگ

حجم این محصول از برند الارو 50 میلی‌لیتر، قیمت آن درحدود 850 هزار تومان است. اثر آنتی‌اکسیدانی ترکیباتی همچون ویتامین E در این کرم به جلوگیری از پیرپوستی کمک می‌کند. این محصول با امگا 6 و 9 غنی شده و فاقد پارابن نیز هست. کرم ضدچروک الارو که حاوی روغن دانه کنجد و جوانه گندم است برای استفاده پوست‌های نرمال تا خشک در نظر گرفته شده‌است.

3-کرم بهبود دهنده چروک درماتیپیک

این کرم حجمی برابر با 30 میلی‌لیتر و قیمتی درحدود 300 هزار تومان دارد. این محصول برای استفاده انواع پوست فرموله شده اما وجود الکل در ترکیبات آن ممکن است برای بعضی از افراد حساسیت‌برانگیز باشد. این کرم از رتینول و ماتریکسل برای ترمیم و جوان‌سازی پوست کمک می‌گیرد و از آنتی‌اکسیدان‌های موجود در ترکیب خود برای چلوگیری از پیر پوستی بهره می‌جوید.

4- کرم ضد چروک فوری صورت و گردن ژنو بایوتیک حجم 30 میلی لیتر

حجم این محصول، 30 میلی‌لیتر و قیمت آن حدوداً 500 هزار تومان است. این کرم از هیالورونیک‌اسید برای آب‌رسانی به پوست و از جنسینگ برای تحریک کلاژن‌سازی در آن استفاده کرده‌است. افراد مختلف با انواع پوست می‌توانند از این کرم بر روی گردن و صورت خود استفاده کنند.

5- کرم ضد چروک کانبیو مناسب چروک های سطحی پوست

کرم کانبیو با حجم 50 میلی‌لیتر به قیمت 520 هزار تومان فروخته می‌شود. در فرمولاسیون این کرم از چند روغن گیاهی مانند روغن زیتون، روغن آووکادو و روغن گل بابونه استفاده شده‌است و ماده‌ای مانند شی‌باتر نیز در ترکیبات آن وجود دارد. شرکت سازنده استفاده  آن را مناسب انواع پوست معرفی کرده‌است. علاوه‌براین این محصول عاری از الکل و عطر نیست. ویتامین C و E و اسیدآمینه‌های ضروری نیز در ترکیبات این کرم موجود هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : داروکدهروژهکاج شاپهیلادرم
رایانه کمک
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز