لیست لوازم تحریر دانشجویی: برای دانشگاه چه بخریم؟

ژیوار

با نزدیک شدن به شروع ترم جدید تحصیلی در دانشگاه، بسیاری از دانشجویان در پی خرید لوازم موردنیاز برای دانشگاه و یا خوابگاه خود هستند. رفتن به دانشگاه همواره تجربه‌ای هیجان‌انگیز و در عین حال دلهره‌آور بوده و برخی برای اولین بار در این محیط قرار خواهند گرفت. لوازم تحریر از ضروریات پیش از شروع ترم بوده که دانشجویان می‌توانند بسته به نیاز رشته و مقطع تحصیلی خود آن را خریداری کنند. برای خرید لوازم تحریر نیاز به صرف هزینه زیاد نبوده و تنها با مشخص کردن چند نیاز روزانه و اولیه می‌توان با ارزان‌ترین قیمت، بهترین لوازم تحریر برای دانشگاه را خریداری کرد.

چه لوازم تحریری برای شروع ترم جدید دانشگاه بخریم؟

لوازم تحریر از اقلام اساسی و کاربردی هر دانشجو بوده و به نوشتن جزوه و سازماندهی اطلاعات هر درس کمک می‌کند. در این مطلب چک لیستی از لوازم تحریر ضروری برای شروع سال تحصیلی جدید قرار گرفته و دانشجویان می‌توانند با توجه به بودجه و نیاز رشته نسبت به خرید آن اقدام کنند.

کلاسور

کلاسورها از لوازم ضروری هر دانشجو برای نوشتن جزوه و نکات ضروری در کلاس درس به شمار می‌رود. با استفاده از کلاسور دانشجویان می‌توانند به راحتی به دروس مختلف دسترسی داشته و آن‌ها را با کمک طیف رنگی موجود در هر کلاسور تقسیم‌بندی کنند. امکان جداشدن و اضافه کردن برگه در کلاسورها کمک می‌کند  تا دانشجویان با خرید یک کلاسور باکیفیت بتوانند در تمام طول تحصیل خود از آن استفاده کنند.

قیمت کلاسور به طور میانگین بین 100 تا 500 هزارتومان است.

دریان سفر امید

دفترچه

دفترچه ممکن است محصول ساده‌ای به نظر برسد اما داشتن آن در دانشگاه تا حد زیادی به سازماندهی و نظم بهتر نوشته‌ها و نکات ضروری کمک می‌کند. دفترچه فضایی کوچک برای ثبت اطلاعات ضروری و جزئیات کلاس‌ها و دروس بوده و در رنگ‌ها و اشکال و صفحات مختلف به بازار عرضه شده است.

قیمت دفترچه به طور میانگین بین40 تا 100 هزارتومان است.

خودکار و مداد

خودکار و مداد وسیله‌ای ثابت برای یادداشت کردن جزوات و نوشته‌های مهم در زمان دانشجویی به حساب می‌آید. شما قطعا به عنوان دانشجو چیزهای زیادی برای نوشتن خواهید داشت پس بهتر است خودکار و مدادی که انتخاب می‌کنید نرم و روان بوده و از خستگی دست به مرور زمان جلوگیری کند.

قیمت مداد و خودکار به صورت میانگین بین 5 تا 100 هزارتومان است.

هایلایتر

استفاده از هایلایتر یک راه محبوب برای جداسازی نکات و اطلاعات مهم از سایر نوشته‌ها است. در واقع دانشجویان برای تاکید بر جنبه‌های مهم مطالب درسی می‌توانند از هایلایتر استفاده کنند. طیف گسترده رنگ‌ها در هایلایتر به بازنگری نکات و جملات مهم در طول امتحان بسیار کمک کرده و به دریافت و به خاطر سپردن راحت‌تر دروس نیز کمک می‌کند.

قیمت پک هایلایتر به طور میانگین بین  50 تا 200 هزارتومان است.

استیک‌نوت

استیک‌نوت‌ها جزو لوازم‌های ضروری دانشجویان بوده که فرصت برنامه‌ریزی و یادآوری موارد مهم را برایشان فراهم می‌کند. با خرید استیک‌نوت می‌توانید نکات مهم به علاوه تاریخ‌ها را در آن ثبت کرده و به سرعت اطلاعات مورنیاز خود را بازبینی کرده و برای امتحان‌ها از آن کمک بگیرید. این تکه کاغذهای کوچک در رنگ‌ها و اشکال مختلف و با توجه به نیازهای به روز دانشجویان در بازار وجود دارد.

قیمت استیک‌نوت به صورت میانگین بین 30 تا 100 هزارتومان است.

جامدادی

وجود جامدادی وسیله‌ای ضروری برای نگهداری خودکارها، مداد و هایلایتر در یک فضا بوده و باعث افزایش نظم و کاهش احتمال گم شدن وسایل نیز می‌شود. انواع جامدادی در مدل‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف در بازار موجود است و دانشجویان می‌توانند بر حسب نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

قیمت جامدادی به طور میانگین بین 50 تا 300 هزارتومان است.

کوله

دانشجویان برای رفتن به دانشگاه و جا به جایی وسایل و لوازم تحریر به یک کوله و یا توت بگ نیاز دارند. البته انتخاب و خرید کوله و یا توت بگ بسته به نیاز و تمایلات هر فرد متفاوت خواهد بود. در صورتی که می‌خواهید وسایلی سنگین‌تر مانند لپ تاپ را هر روزه حمل کنید کوله گزینه مناسب‌تری بوده و توت بگ برای جا به جایی کلاسور و دیگر لوازم سبک وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت کوله به طور میانگین بین 200هزار تومان تا 3 میلیون تومان است.

لزوم خرید لوازم تحریر برای دانشجویان

شاید فکر کنید در دوران فوران فناوری و عصر دیجیتال و استفاده از لوازمی مانند تبلت و لپ‌تاپ دیگر کمتر کسی سراغ خرید لوازم تحریر و استفاده دستی از خودکار و کاغذ می‌رود. اما مطالعات نشان داده که نوشتن مطالب با خودکار و یا مداد در مقابل استفاده از لپ‌تاپ و تبلت برای یادداشت برداری باعث افزایش یادگیری شده و باعث افزایش سرعت ثبت اطلاعات در مغز و بالا رفتن خلاقیت می‌شود.

مقایسه انواع لوازم تحریر دانشجویی با ایمالز

خرید آنلاین لوازم تحریر به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات مختلف را از نظر کیفیت و قیمت با هم مقایسه کرده و در نتیجه گزینه‌ای مطمئن و به صرفه را انتخاب کنید. ایمالز اولین وبسایت مقایسه قیمت در ایران بوده که به خریداران اجازه می‌دهد تا با مقایسه و مشخص کردن بودجه مدنظر بهترین لوازم تحریر را خریداری کنند.

دانشجویان برای انتخاب و مقایسه لوازم تحریر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان