لیست بلیت لحظه آخری دبی برای 20 تا 22 تیر

دبی_کاماپرس

این روزها دبی با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات تفریحی و گردشگری جذاب به یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری خاورمیانه و حتی جهان تبدیل‌شده است. این اتفاق باعث افزایش قابل‌توجه آمار گردشگران این شهر پرجاذبه و توریستی شده است.

به گزارش کاماپرس، این روزها دبی به دومین مقصد جذاب ایرانیان برای گردشگری تبدیل شده است. این شهر توریستی هرساله میلیون‌ها مسافر از کشورهای مختلف جهان را میزبانی می‌کند و به همین دلیل جاذبه‌های گردشگری بسیار متفاوتی در این شهر در اختیار گردشگران قرار دارد.

در این میان، سفر در فصل تابستان به خاطر تفریحات دریایی جذابیت‌های این شهر را بیشتر کرده و تقاضا برای سفر به آن افزون شده است. شما می‌توانید بلیت‌های لحظه آخری دبی را برای آخر هفته تهیه کنید و سفر دل‌چسبی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

بیشتر بخوانید

بلیت لحظه آخری دبی ؛ چهارشنبه 20 تیر

*پرواز ایرعربیا ساعت 11.25 دقیقه از تهران حرکت می‌کند و ساعت 14 به دبی می‌رسد. این پرواز اکونومی است و 2 میلیون و 749 هزار تومان قیمت دارد.

دریان سفر امید

*پرواز ماهان ایر در همین روز به مقصد دبی ساعت 17.50 دقیقه حرکت می‌کند. پرواز چارتری است و 30 کیلو اجاره بار دارد. این پرواز 3 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد.

*پرواز چارتری قشم ایر ساعت 7.15 دقیقه تهران را ترک می‌کند. این پرواز 30 کیلو اجازه بار دارد و اکونومی است. هزینه این بلیت لحظه آخری دبی، 3 میلیون و 860 هزار تومان است.

دبی_کاماپرس

بلیت لحظه آخری دبی ؛ پنج‌شنبه 21 تیر

*ایر عربیا دو پرواز هم‌زمان ساعت 14.25 دقیقه به دبی دارد. هر دو پرواز اکونومی و بدون بار است. هزینه این پروازها 2 میلیون 794 هزار تومان بوده و 3 میلیون و 386 هزار تومان است.

*ماهان ایر با دو پرواز ساعت 17.50 دقیقه به سمت دبی حرکت می‌کند. 30 کیلو اجازه بار دارد و اکونومی است. این دو پرواز 3 میلیون 900 هزار تومان و 4 میلیون تومان قیمت دارند.

بلیت لحظه آخری دبی ؛ جمعه 22 تیر

*پرواز ایرعربیا سه هواپیما هم‌زمان ساعت 14.25 دقیقه به سمت دبی دارد. همه این پروازها لحظه آخری و اکونومی است. این پروازها به ترتیب 2 میلیون و 749 هزار تومان، 3 میلیون و 386 هزار تومان و 5 میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارند.

*قشم ایر ساعت 7.15 دقیقه پروازی به سمت دبی دارد. این پرواز 30 کیلو اجازه بار داشته و اکونومی است. این پرواز 5 میلیون و 114 هزار تومان قیمت دارد.

*خط هوایی فلای دبی نیز در ساعت 45 دقیقه بامداد دو پرواز به سمت دبی دارد. هر دو پرواز 5 میلیون و 472 هزار تومان قیمت دارند. این پروازها اکونومی هستند و 30 کیلو بار مجاز دارند.

شایان ذکر است که اکثر این پروازها در سایت فلای تودی قابل خریداری هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : الی‌ گشتعلی بابافلای تودی
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان