لپ تاپ ام اس آی را از مقداد آی تی بخریم یا تکنولایف؟

برای خرید لپ تاپ ام اس آی دو سایت مقداد آی تی و تکنولایف انتخابی مناسب به حساب می‌آیند و خرید از هر دو سایت معتبر خواهد بود. برای انتخاب گزینه مناسب بهتر است نیاز خود را بسنجید و متناسب با بودجه‌ای که مدنظر دارید لپ تاپ مناسب را خریداری کنید.

کاماپرس در این گزارش دو لپ تاپ ام اس آی پرفروش در دو سایت مقداد آی تی و تکنولایف را معرفی می‌کند.

خرید لپ تاپ ام اس آی Modern 15 از مقداد آی تی

در زمان تهیه این گزارش، این لپ تاپ ام اس آی با پردازشگر core i3 به عنوان پرفروش‌ترین لپ تاپ در مقداد آی تی مشخص شده و قیمت آن در حدود 20 میلیون تومان است. این محصول دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده و 1.6 کیلوگرم وزن دارد. میزان ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی در این لپ تاپ، به ترتیب 8 و 512 گیگابایت در نظر گرفته شده و کارت گرافیک به کار رفته در آن از شرکت اینتل است. کیبورد این لپ تاپ با نور پس زمینه ارائه شده و ظرفیت باتری آن 53 وات ساعت در نظر گرفته می‌شود. این محصول بدنه‌ای زیبا داشته و سخت افزاری قدرتمند دارد.

لپ تاپ ام اس آی Modern 15-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

خرید لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip از مقداد آی تی

این لپ تاپ ام اس آی با حافظه داخلی 2 ترابایتی و حافظه رم 32 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 98 تا 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای پردازشگر core i7 بوده و صفحه نمایشی لمسی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، لپ تاپ ام اس آی مدنظر ما، با صفحه نمایش 16 اینچی و وزن 2.1 کیلوگرمی عرضه شده و ظرفیت باتری 82 وات ساعتی دارد. از مزیت‌های مهم این محصول می‌توان به عملکرد عالی کیبورد و تاچ پد و بدنه باریک و سبک آن اشاره کرد.

لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip-کاماپرس

خرید لپ تاپ ام اس آی Cyborg 15 از تکنولایف

پرفروش‌ترین لپ تاپ ام اس آی در سایت تکنولایف با مدل Cyborg 15 معرفی می‌شود. این محصول دارای سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده و با قیمت حدودی 40 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت حافظه داخلی در این محصول 1 ترابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن 16 گیگابایت در نظر گرفته شده است. این لپ تاپ از سری پردازنده core i5 استفاده می‌کند و 1.98 کیلوگرم وزن دارد. استفاده از این محصول برای گیمینگ در نظر گرفته شده و محصولی 8 هسته‌ای است.

لپ تاپ ام اس آی Cyborg 15-کاماپرس

خرید لپ تاپ ام اس آی Katana 15 B13VFK از تکنولایف

این لپ تاپ با سری پردازنده core i7 عرضه شده و با قیمت حدودی 70 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت حافظه رم این لپ تاپ 32 گیگابایتی و حافظه داخلی آن 1 ترابایتی بوده و از سازنده پردازنده گرافیکی NVIDIA استفاده می‌کند. این محصول با وزن 2.25 کیلوگرمی در اختیار کاربران قرار گرفته و ظرفیت باتری 53.5 وات ساعتی دارد. نسخه بلوتوث به کار رفته در این محصول 5.2 است و قابلیت ارتقای حافظه رم آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

لپ تاپ ام اس آی Katana 15 B13VFK-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ام اس آیتکنولایفمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز