پرفروش ترین لپ تاپ ایسوس با سی پی یو core i7

تور لحظه آخری-کاماپرس

ایسوس یکی از آشناترین نام‌ها در بین برندهای لپ‌تاپ به‌حساب می‌آید که از پردازنده‌های اینتل بر روی لپ‌تاپ‌های خود استفاده می‌کند که هم کارایی بالایی دارد و هم بهره‌وری و طول عمر خوبی را ارائه می‌دهد. از بین این پردازنده‌ها، پردازنده i7 از جمله پردازنده‌های قدرتمندی به حساب می‌آید که می توان برای انجام انواع امور از آن استفاده نمود.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین لپ‌تاپ ایسوس با سی پی یو core i7 را به همراه قیمت به شما معرفی می‌کند.

1-لپ تاپ ایسوس VivoBook R565EP

لپ‌تاپ ایسوس VivoBook R565EP، یکی از سری لپ‌تاپ‌های VivoBook است که برای مصارف خانگی و اداری طراحی شده است. این لپ‌تاپ دارای پردازنده Intel Core i7-1165G7 است که عملکرد قوی و مناسبی را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ دارای حافظه رم ۱۶ گیگابایتی است که برای انجام کارهای زیاد به صورت همزمان مناسب است. پیکربندی ذخیره‌سازی شامل یک SSD بزرگ ۱ ترابایتی است و گزینه‌ای برای ارتقای SSD با یک اسلات دیگر هم وجود دارد.

قیمت این محصول ۳۵ میلیون و ۷۶۸ هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس -کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2-لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming FX507ZU

لپ‌تاپ ایسوس مدل TUF Gaming FX507ZU یک لپ‌تاپ گیمینگ با کارایی بالا است که نیازهای بازی، طراحی و تدوین را برآورده می‌کند. این لپ‌تاپ با وزن ۲.۲ کیلوگرم و طراحی مستحکم با ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک، دارای پردازنده قدرتمند Intel Core i7-12700H است. این لپ‌تاپ همچنین دارای حافظه کش ۲۴ مگابایتی است که قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ به ۳۲ گیگابایت رم مجهز شده است که کارایی بالایی را تضمین می‌کند. فضای ذخیره‌سازی توسط یک SSD   ۱ ترابایتی انجام می‌شود که به لطف دو اسلات SSD موجود، قابلیت ارتقای آن نیز وجود دارد.

قیمت این محصول ۶۲ میلیون و ۴۶۴ هزار تومان است.

3-لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Strix G16 G614JV 2023

لپ‌تاپ ایسوس ROG Strix G16 G614JV 2023 یک لپ‌تاپ گیمینگ درجه یک است که برای کاربرانی که در زمینه ویرایش، طراحی، کارهای سنگین و مولتی مدیا مشغول هستند، طراحی شده است. این لپ‌تاپ با پردازنده Intel Core i7-13650HX و حافظه کش ۲۴ مگابایتی کار می‌کند. این لپ‌تاپ همچنین به ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده است که می‌تواند تا ۴۸ گیگابایت ارتقا یابد. نیازهای ذخیره‌سازی این لپ‌تاپ با یک SSD۵۱۲ گیگابایتی، با دو اسلات SSD موجود برای افزایش ظرفیت ارائه می‌شود.

قیمت این محصول ۶۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس -کاماپرس

4-لپ تاپ ایسوس مدل FX506HE

لپ‌تاپ ایسوس مدل FX506HE یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی قوی است که برای بازی، طراحی، ویرایش و کارهای مولتی مدیا طراحی شده است. این لپ تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i7-11800H است که همراه با حافظه کش ۲۴ مگابایتی عملکرد مطلوب و مناسبی را ارائه می‌کند. این لپ تاپ به ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده است که تا ۳۲ گیگابایت نیز قابل ارتقا است. نیازهای ذخیره سازی توسط یک SSD  ۵۱۲ گیگابایتی، با دو اسلات SSD موجود برای ارتقاء برآورده می شود.

قیمت این محصول ۴۶ میلیون تومان است.

5-لپ تاپ ایسوس Creator Q530VJ

لپ‌تاپ ایسوس Creator Q530VJ یک لپ‌تاپ با کارایی بالا است که برای طراحی و ویرایش تصاویر به بازار عرضه شده است. این لپ‌تاپ که توسط پردازنده Intel Core i7-13620H هدایت می‌شود، دارای ۲۴ مگابایت حافظه کش است. علاوه بر آن این لپ‌تاپ به ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده است که از طریق اسلات رم آن تا ۴۰ گیگابایت قابل ارتقا است. نیازهای ذخیره‌سازی توسط یک SSD  ۵۱۲ گیگابایتی، با یک اسلات SSD  در دسترس برای ارتقا فراهم می‌شود.

قیمت این محصول ۴۷ میلیون و ۷۳۶ هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس -کاماپرس

اطلاع از قیمت روز لپ ‌تاپ با “سبیت”

فروشگاه سبیت فعالیت خود را از سال 1382 به صورت اینترنتی آغاز نموده و بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، کنسول بازی، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همکاری مستقیم با معتبرترین برندها همچون ASUS ، Lenovo، Acer، HP ، MSI , Huawei و همینطور مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش مانند سازگار‌ارقام، آواژنگ، حامی، همتا و … باعث گردیده تا این شرکت بتواند محصولات عرضه شده خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده برساند. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به وبسایت سبیت به آدرس https://cebit.ir  مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02143000035 تماس بگیرید.
انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز