لوکس ترین سالن انتظار در فرودگاه دوحه افتتاح شد+ تصاویر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خط هوایی «قطر ایرویز» (Qatar Airways) به تازگی در فرودگاه دوحه سالن استراحت مجلل خود را افتتاح کرده است. این سالن با نام «المرجان» علاوه بر افزایش ظرفیت فرودگاه، امکانات ویژه‌ای را در اختیار مسافران کلاس بیزینس و درجه یک می‌گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مدت‌ها پیش از افتتاح این سالن اخباری مبنی بر فعالیت دو برند بزرگ در آن، منتشر شده بود‌. احداث فروشگاه در سالن انتظار فرودگاه برای مردم عادی عجیب به نظر می‌رسد، اما بسیاری از ثروتمندان برای بهره‌مندی از این امکانات، برنامه سفر خود را تنظیم می‌کنند. البته که هیچکدام از خدمات این سالن رایگان نیستند و جیب‌های پر از پول می‌طلبند. مسافران کلاس درجه یک و بیزینسی می‌توانند به طور پیش فرض وارد این سالن شوند اما مسافران اکونومی باید قبل از پرواز به طور آنلاین دسترسی ویژه را خریداری کنند.

راز آسمان پایتخت

از جمله نمایندگان برندهای مشهور در «المرجان»، سالن اسپا برند دیور و کافه لویی ویتون هستند. طبق گزارش‌ کارکنان، مسافران می‌توانند مستقیما از همین فروشگاه‌ها وارد سالن استراحت شوند.

برند دیور در سراسر جهان چندین سالن اسپا دارد که بیشتر آن‌ها در هتل‌های لوکس نظیر «شوال بلان» (Cheval Blanc) و «هتل دو کپ ادن روک» (Hotel Du Cap-Eden-Roc) هستند. بنابراین استقرار شعبه دیگر آن در «المرجان» توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

اولین کافه لویی ویتون با نام «لو کافه وِ» (Le Cafe V) در سال 2022 در اوساکا، ژاپن تاسیس شد. در شعبه جدید این کافه در المرجان نیز قهوه‌، شیرینی و ساندویچ به فروش می‌رسد.

برخی از مردم مخالف تاسیس این سالن هستند. چرا که معتقدند این امکانات فقط مخصوص قشر خاصی از جامعه است و آن‌ها هم نهایتا یک الی دو ساعت از آن استفاده می‌کنند. برخی دیگر نیز می‌گویند این اتفاق فرصت مناسبی برای بازاریابی برندها در سطح بین‌المللی است. چرا که بسیاری از مسافران به جای پرسه زدن در ترمینال، ترجیح می‌دهند از خرید لذت ببرند. در هر حال «قطر ایرویز» برای افزایش تبلیغات، از هر ایده نوآورانه استفاده می‌کند.

از نکات منحصربه‌فرد این سالن می‌توان به طراحی چشمگیر با سنگ‌های مرمر، منوی غذای بین‌المللی و متنوع، حمام و سرویس بهداشتی لوکس و امکانات بازی و سرگرمی اشاره کرد.

نویسنده: زهرا لطفی نژاد

انتهای پیام

رایانه کمک
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز