لذت تماشای غروب آفتاب در تور آنتالیا

غروب آفتاب آنتالیا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آنتالیا شهری ساحلی است که قدمت آن به دوران باستان باز می‌گردد و برای یک سفر رویایی در تعطیلات بسیار عالی است . آنتالیا با تقریحات ساحلی متعدد، خدمات استثنایی و مناظر منحصربه‌فرد با جاذبه‌های گردشگری متنوع ، مقصدی است ایده آل برای تمام مسافرین . معمولا بهترین زمان جهت خرید تور آنتالیا بین فروردین تا مهرماه در نظر گرفته می‌شود. در این شهر ساحلی در طول سال بیش از 300 روز آفتاب وجود دارد و همین است که تور آنتالیا معمولا یکی از تورهای محبوب در میان گردشگران برشمرده می‌شود.

آنتالیا شهری زیبا در سواحل جنوبی ترکیه است. یک هفته تا 10 روز، زمان مناسبی جهت گشت و گذار برای کشف این شهر است. از خرابه‌های باستانی گرفته تا آبشارهای شگفت‌انگیز و حتی پیاده روی، ارزان ترین تور آنتالیا انتخابی عالی برای یک سفر به یاد ماندنی است.

در ادامه کاماپرس به معرفی برخی از جاذبه های توریستی این شهر می‌پردازد؛

گردش در دهکده کالچی

اگر بیش از چند روز در آنتالیا اقامت دارید، اقامت در دهکده قدیمی کالچی به شدت توصیه می‌شود. کالچی دارای فضایی شگفت انگیز، بناهای تاریخی فراوان و تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز گردشگران است. امکان پیاده‌روی، تاکسی یا اتوبوس برای تمام فعالیت‌های توریستی در این دهکده در دسترس است.

بهترین کار در آنتالیا تماشای غروب خورشید است. آنتالیا با داشتن آب و هوای مطلوب در طول سال بهترین مکان برای دیدن غروب خورشید است. مکان‌های زیادی در اطراف شهر وجود دارد که مناظر خیره‌کننده‌ای از اقیانوس و کوه‌ها را ارائه می‌دهند. بندر قدیمی شهر و پارک آتاتورک از جمله مکان‌های مناسب جهت لذت بردن از غروب خورشید است. قیمت تور آنتالیا هرچه که باشد ارزش تجربه این سفر استثنایی را دارد.

دهکده کالچی آنتالیا-کاماپرس

طبیعت و تاریخ در آنتالیا

آبشار کورسونلو به دلیل رنگ منحصربه‌فرد و طبیعت سرسبز اطرافش گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این آبشار در 22 کیلومتری شمال آنتالیا واقع شده است. این منطقه شامل آبشارهایی است که هفت حوض را به هم متصل می‌کند و منظره‌ای از درختان کاج سرسبز را در پس‌زمینه چشمان مسافران خلق می‌کند. یک مسیر پیاده‌روی کوتاه در مسیر رودخانه و یک کافه جذاب برای یک استراحت کوچک جهت صرف قهوه یا چای، بازدید از این آبشار را تکمیل می‌کند.

آبشار کورسونلو-آنتالیا- کاماپرس

شهر باستانی پرژ در نزدیکی آّبشارهای کورسونلو قرار دارد. این شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای تمدن پامفیلی شناخته می‌شود. اعتقاد بر این است که در قرن 12 تا 13 قبل از میلاد ساخته شده است . با این حال، پرژ شاهد ظهور و سقوط بسیاری از تمدن‌های دیگر مانند رومیان بوده است. بقایای شهر، مانند خیابان‌های ستون‌بندی‌شده، گورستان، حمام‌های رومی و دروازه‌های یونانی و رومی همچنان وجود دارد. قدم زدن در اطراف این سایت باستان‌شناسی هیجانی از جنس تاریخ دارد.

شهر باستانی پرژ-کاماپرس

شهر آنتالیا دارای حمل و نقل عمومی، قابل اعتماد و مقرون به صرفه است که دسترسی به هر نقطه‌ای از شهر را امکان‌پذیر کرده است. برای دیدن مکان‌های داخل شهر نیازی به اجاره اتومبیل نیست. جهت بازدید از برخی از ویرانه‌ها یا سواحل خارق العاده خارج از مرکز شهر اجاره خودرو قطعا مفید است. با خرید سیم کارت و راه‌اندازی جی پی اس دستیابی به مناطق خارج از شهر راحت‌تر صورت می‌گیرد.

خرید تور آنتالیا از زیما سفر

دفتر خدمات مسافرت هواپیمایی و جهانگردی «زیما سفر پارس» انواع تورهای داخلی و خارجی را برگزار می‌کند. از جمله آن می‌توان به تور کیش، قشم، مشهد و تور آنتالیا، گرجستان، سریلانکا، هندوستان اشاره کرد. قیمت تور آنتالیا در وبسایت زیما سفر متناسب با نوع هواپیمایی، هتل و سایر امکانات هزینه آن متفاوت خواهد بود.

بخشی از وبسایت این آژانس به معرفی انواع جاذبه‌های گردشگری داخلی و خارجی می‌پردازد. مقالاتی درباره راهنمای ارزان سفر کردن، بهترین زمان سفر به هر شهر یا کشور و… برروی سایت بارگذاری شده است و  فهرستی از انواع هتل‌های داخل کشور و سایر نقاط جهان از جمله هتل‌های تور آنتالیا در سایت قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : زیما سفر پارس
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز