لاکچری ترین هدیه روز مرد مناسب جشن و مهمانی

لاکچری ترین هدیه روز مرد مناسب جشن و مهمانی کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هدیه روز مرد که بتوان از آن در مهمانی‌ها و جشن‌های گوناگون استفاده کرد، قطعا یک انتخاب کم‌ریسک و مطمئن برای آقایانی است که اغلب درگیر مراسم و دورهمی‌های گوناگون هستند. اما اگر این هدیه‌ها در دسته لاکچری‌ترین‌ها قرار بگیرند، به‌طور قطع ریسک این انتخاب را به صفر می‌رسانند و مردان مهمانی‌دوست را راضی می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش لاکچری‌ترین هدیه روز مرد مناسب جشن و مهمانی را با بررسی سه فروشگاه ال سی من، تگ موند و بانی مد معرفی می‌کند.

کفش چرم بنددار هشت ترک 420

کفش چرم هشت ترک 420 از برند ال سی من از سایز 42 تا 45 در 4 رنگ‌بندی متنوع سورمه‌ای، مشکی، طلایی و سفید عرضه می‌شود. این محصول در سایت ال سی من با قیمت حدودی 4 میلیون و 680 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

کفش چرم بنددار هشت ترک هدیه روز مرد کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دکمه سردست دایره شکل

انتخاب و خرید یک دکمه سردست برای آقایان یک کار پریسک است که باید با دقت زیادی انجام شود تا تاثیر ایده‌آلی روی استایل آن‌ها داشته باشد. ال سی من دکمه سر دست دایره شکل را در طیف‌های رنگی متعدد عرضه می‌کند که براساس نوع و رنگ لباس‌تان می‌توانید آن‌ها را از ال سی من با قیمت روز 780 هزار تومان تهیه کنید.

دکمه سردست دایره شکل هدیه روز مرد کاماپرس

کت تک مردانه چهارخانه ال سی من 230

استایل‌های متفاوت و ترندی که می‌توان تنها با استفاده از یک کت تک مناسب در مهمانی‌های گوناگون پوشید، آن‌ها را به یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های مهمانی‌ها تبدیل کرده است. کت تک چهارخانه 230 انتخاب کاماپرس درمیان کت‌ تک‌های موجود در ال سی من است که با قیمت تقریبی 8 میلیون و 980 هزار تومان از فروشگاه یا سایت ال سی من قابل سفارش است.

کت تک مردانه چهارخانه ال سی من 230 هدیه روز مرد کاماپرس

پوشت طرح دار 2311422

پوشت‌ها یکی از آیتم‌های ضروری استایل مردانه برای مهمانی‌های لوکس و رسمی هستند که برای خرید هدیه روز مرد نباید از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. پوشت‌ها برخلاف دستمال جیب‌های معمولی برای نظافت کاربرد ندارند و یک اکسسوری مدرن برای لباس به‌حساب می‌آیند. پوشت پشمی طرح‌دار از برند کروم را می‌توانید با قیمت حدودی 1 میلیون و 390 هزار تومان از تگ موند تهیه کنید.

پوشت طرح دار 2311422 هدیه روز مرد کاماپرس

ساعت مچی آنالوگ مردانه فردریک کنستانت

ساعت مچی مردانه از برند لوکس و جذاب فردریک کنستانت از ساعت‌هایی است که بدون شک هر مرد شیک‌پوشی را سر ذوق می‌آورد. این ساعت با بدنه نقره‌ای و رنگ صفحه سورمه‌ای برای استفاده در اکثر استایل‌های لاکچری مهمانی مناسب است. تگ موند ساعت مچی آنالوگ مردانه فردریک کنستانت را با قیمت روز 48 میلیون تومان به‌فروش می‌رساند.

ساعت مچی آنالوگ مردانه فردریک کنستانت هدیه روز مرد کاماپرس

دستبند مرمونت

دستبندهای برند ایرانی مرمونت با الهام از دستبندهای امگا و با قیمت مقرون ‌به‌صرفه‌تر از آن به‌صورت تک یا در کنار ساعت و سایر اکسسوری‌ها به‌کار می‌روند. این دستنبد یونی‌سکس بوده و در 6 رنگ متنوع با قیمت روز 17 میلیون تومان از تگ موند قابل تهیه است.

دستبند مرمونت هدیه روز مرد کاماپرس

کمربند مردانه جوتی جینز JootiJeans کد 31853101

کمربند برند جوتی جینز از زیرمجموعه‌های جین وست، یک کمربند کاربردی یرای مهمانی‌های کژوال و اسپورت است که در بانی مد با قیمت حدودی 2 میلیون و 200 هزار تومان موجود است. جنس این کمربند از چرم مصنوعی است و 3 متر عرض دارد.

کمربند مردانه جوتی جینز هدیه روز مرد کاماپرس

کت مردانه جین وست Jeanswest کد 23122516

کت مردانه 100 پنبه کد 23122516 از دیگر آیتم‌های شیک و جذاب جین وست است که در بانی مد با قیمت تقریبی 9 میلیون تومان عرضه شده است. این کت به‌خاطر رنگ شیری‌ای که دارد با آیتم‌های متنوعی ست می‌شود و می‌تواند تبدیل به کت ثابت مهمانی‌های‌تان شود.

کت مردانه جین وست هدیه رو زمرد کاماپرس

شلوار کتان مردانه پیرکاردین PierreCardin کد MPCRPA7308010

شلوار جین پیرکارد را می‌توانید در 5 رنگ متنوع و سایزبندی کامل از 32 تا 40 با قیمت حدودی 7 میلیون و 560 هزار تومان از بانی مد تهیه کنید. جنس الیاف این شلوار را 95% پنبه و 5% الاستان تشکیل داده که آن را برای استفاده در دورهمی‌های خانوادگی و مهمانی‌های کژوال مناسب میکند.

شلوار کتان مردانه پیرکاردی هدیه روز مرد کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : ال سی منبانی مدتگ موند
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

14 دیدگاه برای “لاکچری ترین هدیه روز مرد مناسب جشن و مهمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز