قیمت پراید ۱۱۰ میلیون است ولی بدون خریدار!

ژیوار

با اینکه قیمت پراید به ۱۱۰ میلیون تومان رسیده است ، اما فعالان بازار می گویند فعلا این خودرو به این قیمت خریداری ندارد و قیمت 110 میلیونی محصول پرتقاضای سایپا بیشتر از آن که واقعی باشد روی کاغذ معنا پیدا می کند.

به گزارش کاماپرس، در ۱۷ روز گذشته تعداد معاملات خودرو در بازار آنقدر کم بوده که با اندکی اغماض و نادیده گرفتن اندک معاملاتی که در سراسر کشور اتفاق افتاده می توان گفت تقریبا هیچ معامله ای در بازار خودرو انجام نشده است.

این بی رونقی را فعالان بازار خودرو می گویند و از آن به شدت گله دارند. اینکه خودرو پراید و پژو ۲۰۶ با قیمت کمتری نسبت به قبل برای فروش حاضر است، اما هیچ کس فعلا از این قیمتها استقبال نمی کند تا همچنان رکود در بازار خودرو ادامه داشته باشد. بعضی روزها هم قیمت این خودروها روی کاغذ چند میلیون یا حتی چند ده میلیون گران می شود اما خریداری وجود ندارد و با تک معاملاتی که به این قیمت ها انجام شده نمی توان گفت قیمت ها بالا کشیده است.

خیلی ها فکر می کردند با کاهش قیمت خودرو این بازار هم دوباره جان می گیرد، اما به گفته نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران در سه روز گذشته هیچ خودرویی در نمایشگاهها خرید و فروش نشده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

دریان سفر امید

مردم از خرید خودرو می ترسند

نعمت الله کاشانی نسب نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در این باره می‌گوید: «قیمت خودرو نسبت به قبل از محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی تغییر چندانی نداشته است؛ فعلا مردم از خرید خودرو می‌ترسند چرا که با افت قیمت دلار قیمت خودروها هم در حال ارزان شدن است.»

قیمت دلار امروز در بازار آزاد با افت 250 تومانی به قیمت 25 هزار و 600 تومان رسید. فعالان بازار خودرو معتقدند با کاهش قیمت دلار روند قیمت خودرو افت دارد.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در ادامه می گوید:« با اینکه دوباره تعداد فروشندگان خودرو در بازار زیاد شده است اما عملا هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود؛ هر چند که در بازار فروشنده خودرو زیاد است اما خریدار نیست.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

کاشانی نسب درباره وضعیت خرید و فروش پراید و پژو 206 نیز به تجارت‌نیوز می گوید:« ظرف سه روز اخیر نمایشگاه‌داران خودرویی نفروختند که بخواهند قیمت رسمی این دو مدل خودرو را اعلام کنند. فعلا قیمت پراید حدود 110 میلیون تومان است».
فعالان بازار خودرو معتقدند مردم منتظر کاهش بیشتر در قیمتها هستند به همین دلیل این روزها بیشتر قیمتها را می پرسند تا اینکه خودرویی بخرند.

نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “قیمت پراید ۱۱۰ میلیون است ولی بدون خریدار!

  1. عیعصی گفته:

    ی جوری میگی 110 میلیون شده انگار سانتافه هستش که 500 میلیون بوده و شده 110 میلیون. مرد حساب علف خرسه 110 میلیون؟ خیلی باشه 50 میلیون.

  2. سمی گفته:

    هیچکس حاضر نمیشه بابت این تابوت متحرک ۱۱۰ تومن هزینه کنه مگر اینکه مغز خر خورده باشه من مطمئنم ک همش دلالیه مطمئنم ک به ۳۰ تومن هم میرسه اگر همه صبر کنن و نخرن میشه

  3. رامین گفته:

    110 میلیون دیگه خریداری نیست تا این قیمت ها نیاد پایین البته مردم دارن خریدهای که از سایپا و ایران خودرو کردن رو انصراف میدن چون قیمت کارخانه هم خیلی زیاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز