قیمت های عجیب آپارتمان های ریزمتراژ در تهران

آریاک سفر

میانگین قیمت پیشنهادی یک مترمربع از آپارتمان‌های کم متراژ، مثلا 50 تا 60 متر، در محله‌های مختلف تهران، به 85 میلیون تومان می‌رسد. این متوسط قیمتی 3 میلیون تومان کمتر از سطح میانگین قیمت پیشنهادی کل بازار مسکن پایتخت است.

به گزارش کاماپرس، واحدهایی که در ادامه ذکر خواهد شد، با میانگین عمر بنای هشت ساله هستند. لازم به ذکر است که ساختمان‌های با عمر کمتر از 5 سال، با متوسط قیمت 85 میلیون تومان به فروش نمی‌رسند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به قیمت واحدهای ریزمتراژ تهران

طبق اطلاعات موجود، میانگین قیمت هر مترمربع یک واحد 60 متری با عمر هفت سال، در محله اختیاریه، دیباجی، 166 میلیون و 600 هزار تومان است. متقاضیان برای خرید هر مترمربع یک واحد 55 متری شش ساله در منطقه پونک، کاشانی، باید 121 میلیون و 800 هزار تومان هزینه کنند.

متقاضیان خرید خانه در یک منطقه مرکزی تهران، مثل فاطمی، فکوری، با عمر پنج سال و متراژ 60 متر باید برای هر مترمربع 125 میلیون تومان بپردازند. خرید هر مترمربع یک واحد 60 متری در منیریه و معیری با عمر هشت سال، 80 میلیون و 100 هزار تومان هزینه برمی‌دارد.

دریان سفر امید

افرادی که مایل به خرید یک واحد 58 متری با قدمت هفت ساله در شهرک ولیعصر و برادران بهرامی هستند، باید برای هر مترمربع 58 میلیون تومان بپردازند.

هر چه عمر آپارتمان‌های ریزمتراژ بیشتر شود، سطح قیمتی آن‌ها تغییرات معناداری پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه تعداد واحدهای مسکونی ریزمتراژ در مناطق جنوبی شهر تهران بسیار زیاد است و این مورد هم روی کاهش قیمت این مدل آپارتمان‌ها اثرات زیادی دارد.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان