قیمت های باورنکردنی اجاره در پردیس تهران

آریاک سفر

یکی از گزینه‌های مناسب رهن و اجاره خانه برای مستاجران تهرانی، شهر پردیس است. نرخ رهن و اجاره در این شهر که در 17 کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد، از تهران مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، شهر کوچک پردیس به دلیل نزدیکی به تهران و نرخ مناسب رهن و اجاره به یکی از بهترین گزینه‌ها برای مستاجران تبدیل شده است. مستاجرانی که در تهران کسب و کار دارند یا کارمند هستند با مبلغ 100 میلیون تومان هم امکان اجاره خانه در پردیس را دارند. در صورتی که مبلغ ودیعه متقاضی 100 میلیون باشد، امکان اجاره یک خانه 87 متری در فاز یازدهم با قدمت چهار سال وجود دارد. منتهی برای این خانه باید ماهیانه 6 میلیون تومان اجاره بها پرداخت.

بیشتر بخوانید:

افراد با مبلغ ودیعه 200 میلیون تومان و امکان پرداخت اجاره 6 میلیون تومان، امکان گرفتن خانه‌ای 70 متری در فاز سه پردیس را دارند.

دریان سفر امید

افرادی که مایل به رهن کامل آپارتمان بدون پرداخت اجاره بها هستند، باید حداقل 350 میلیون تومان بپردازند. با این مبلغ امکان رهن کامل یک خانه نوساز 87 متری در فاز 11 پردیس وجود دارد.

اگر شخصی مایل به اجاره یک خانه بزرگ‌تر باشد، امکان اجاره یک واحد 105 متری در فاز 8 پردیس را دارد. به منظور اجاره این خانه فرد باید 130 میلیون تومان پیش پرداخت کند و ماهیانه 7 میلیون و 500 هزار تومان اجاره بدهد.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان