قیمت نهایی اشکودا سوپرب در بازار ایران چند؟

ژیوار

قیمت نهایی خودرو اشکودا سوپرب از سوی شرکت پارس ساتر 2 میلیارد و 798 میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، اعلام این قیمت نهایی در حالیست که در ابتدا، قیمت فروش اشکودا سوپرب در سامانه یکپارچه 2 میلیارد و 242 میلیون تومان تعیین شده بود.

این خودرو از سگمنت D با پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ برخوردار است که ۱۵۰ اسب بخار قدرت و  ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. همچنین گیربکس  آن ۷ سرعته دوکلاچه روی چرخ های جلو است. مصرف سوخت اشکودا سوپرب ۵.۹ لیتر در 100 کیلومتر است. همچنین حداکثر سرعتش ۱۹۸ کیلومتر بر ساعت با شتاب ۹/۸ ثانیه‌ای اعلام شده است.

اشکودا یک برند قدیمی در جمهوری چک است که از سال ۱۹۹۱ به فولکس‌واگن پیوسته و اواخر سال گذشته نسل چهارم سوپرب عرضه شد.

خودروی دیگر گروه خودرویی سوپرب نوبل 330TSI است که جدیدترین نسخه سوپرب از شرکت اشکودا محسوب می‌شود. این خودرو با پیشرانه ۲۷۶ اسب بخار  ۴۰۰ نیوتون متری گشتاور تولید می‌کند. نوبل به سیستم انتقال نیروی دو دیفرانسیل مجهز بوده و شتاب اولیه آن کمتر از ۶ ثانیه ثبت شده است. البته شایان ذکر است که قیمت این خودرو بالاتر از سقف مجاز قیمت واردات خودرو در ایران است، به همین دلیل در بازار ایران جایی ندارد.

دریان سفر امید

ویژگی فنی اشکودا سوپرب

اشکودا سوپرب کابینی باکیفیت و خوش‌ساخت دارد که سطح کیفی آن نسبت به خودروهای چینی با کیفیت‌تر است. هرچند این خودرو نتوانسته با سبک طراحی پیشرفت کند و همچنان با ظاهر سال‌ها پیش عرضه می شود، به همین دلیل دیگر خیلی زیبا و گیرا به نظر نمی‌رسد.

اشکودا سوپرب با نمایشگر لمسی ۹.۲ اینچ مولتی‌مدیا، ناوبری، سسور تشخیص خواب‌آلودگی، سنسور نور و باران، تهویه اتومات دوگانه، سنسور پارک جلو و عقب، آینه‌ جانبی تاشو برقی، کروز کنترل،، اتوپارک، دستیار رانندگی، ورود و استارت بدون کلید، سانروف، کیسه‌های هوای جلو، ایربگ پرده‌ای عرضه شده است.

انتهای پیام

 

 

تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان