قیمت لوکس ترین خانه های ایران زمین شهرک غرب چند است؟

خانه های لوکس_کاماپرس
ژیوار

برای خرید خانه‌های فوق لاکچری باقیمت‌های نجومی نیازی نیست تا شمال شهر بروید، خیلی راحت در غرب تهران و خیابان ایران‌زمین در شهرک غرب می‌توانید این خانه‌ها را پیدا کنید. این خیابان به خاطر مراکز خرید و برج‌های زیادی که دارد معروف و سرشناس است و خانه‌های لوکس نوساز یا قدیمی‌ساز زیادی در خود جای‌داده است.

کاماپرس در این گزارش چند مورد از لوکس‌ترین خانه‌های این خیابان را بررسی می‌کند.

یکی از این خانه‌های لوکس در خیابان ایران‌زمین 720 متر بنا دارد. این خانه به رقم قدیمی بودن و عمر 30 ساله به‌خوبی بازسازی و ترمیم‌شده، و همه متریال آن از برندهای روز است. این خانه 10 اتاق‌خواب دارد و یک سرایدار به‌طور دائم آنجا مقیم است. این خانه فوق لاکچری 149 میلیارد و 760 میلیون تومان قیمت دارد. هر مترمربع از این خانه 208 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

خانه‌های قدیمی

یک واحد آپارتمان با 10 سال سن مفید در خیابان ایران‌زمین که 260 متر بنا دارد را می‌توان متری 200 میلیون تومان خریداری کرد. این خانه ویلایی پنج خواب مستر دارد و حیاط آن کاملاً مشجر است. در بهترین فرعی خیابان ایران‌زمین واقع‌شده و امکانات آن کامل است. علاوه بر داشتن استخر، آنتن مرکزی، روف گاردن و گاز رومیزی هم دارد. داخل ساختمان نیز کاملاً بازسازی انجام‌شده است. این واحد تک طبقه با حیاط بزرگ 52 میلیارد تومان قیمت دارد.

دریان سفر امید

خانه های لوکس_کاماپرس

مورد دیگر مربوط به یک آگهی با۳۰۰ متر بنا و ۴ اتاق‌خواب و ۲ خواب مستر در لوکیشن خوب ایران‌زمین است که آن را متری 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند. این ملک ویلایی 20 سال سن دارد و داخل آن فول بازسازی‌شده است. مالک بسیار منعطف و سند آماده برای محضر رفتن است. این واحد حیاط مشجر و استخر هم دارد. از مزایای این ملک داشتن تراس سرتاسری و قابل چیدمان و بزرگ است. داخل خانه نیمه فرنیش اعلام‌شده است. این ملک را به مبلغ 60 میلیارد تومان می‌توانید خریداری کنید.

خانه‌های نوساز

یکی از لوکس‌ترین خانه‌های این خیابان ملکی نوساز به متراژ 1150 متر است. این خانه را سازنده‌ای بنام و آرشیتکتی معروف در منطقه ساخته‌ است. ملک کاملاً هوشمند و در منطقه منحصربه‌فرد است. متریال کارشده در خانه تماماً وارداتی و برند هستند. ازجمله امکانات این خانه 6 اتاق خوابه، استخر و سونا و جکوزی و سالن اجتماعات است. واحد سرایداری جداگانه برای اقامت دائم تعبیه‌شده است. گوشه‌ای از متریال کارشده در این ملک در آشپزخانه، میله آلمان، قسمت مطبخ، میله و زیمنس آلمان، پنجره‌ها: sehuco آلمان و سیستم هوشمند:Gira آلمان است. از ویژگی‌های خاص این خانه داشتن شیشه‌های ضدگلوله ونوس بلژیک است. شیرآلات: boch & villeroy آلمان هستند و برای آسانسور داخل خانه از برند fujitec استفاده‌شده، قطعات چیلرها و فن‌کوئل نیز همه ایتالیایی هستند. داشتن سالن ورزشی و فرنیش کامل بودن از مزایای این ملک است. شما می‌توانید با پرداخت 379 میلیارد و 500 میلیون تومان، به ازای متری 330 میلیون تومان صاحب این خانه شوید.

خانه های لوکس_کاماپرس

ملک دیگری با متراژ 1200 متر در این محل آگهی شده است که ساخت 1403 و کلید نخورده است. این ملک پروژه‌ای متفاوت از سازنده‌ای مطرح در منطقه است. این ملک نوساز 11 اتاق‌خواب و استخر و سونا و جکوزی دارد. حیاط این خانه مشجر با آلاچیق و آبشار مصنوعی تزئین شده است. پارکینگ این ملک قابلیت پارک شدن زیادی دارد و یک اتاق مخصوص سرایداری در حیاط قرار دارد. از مزایای این ملک ویو ابدی کل شهر و روف گاردن 4 فصل است. یک آسانسور 8 نفره ایتالیایی در این واحد کارگذاری شده و بین 3 طبقه این ملک استفاده می‌شود.345 متر زیربنای این ملک اعلام‌شده و هر سه‌طبقه ورودی مجزا دارند. داشتن تی وی روم، بالکن‌های بزرگ و قابل چیدمان و نورگیری سه‌طرفه از دیگر مزایای این ملک است. این ملک را متری 200 میلیون تومان برابر با 240 میلیارد تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز