قیمت لوازم یدکی خودرو در سال 99

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک تصادف بسیار ساده را تصور کنید؛ کدام نقاط از خودرو شما بیشتر در معرض خطر هستند؟ سپر، مه‌شکن و چراغ‌ها؛ اگرچه برخی از این آسیب‌ها به سادگی قابل رفع هستند اما در صورت شدت داشتن تصادف، ممکن است مجبور به تعویض کلی قطعه مورد نظر شوید.

به گزارش کاماپرس، همانند خودرو که این روزها قیمت‌های نجومی را به خود می‌بیند، قیمت لوازم جانبی خودرو نیز با افزایش قابل توجهی روبه‌رو شده است؛ به‌طوری که حتی یک تصادف ساده نیز می‌تواند چیزی در حدود 100 هزار تومان (کمتر با بیشتر) روی دست شما خرج بگذارد.

تفاوت لوازم یدکی اصل و تقلبی

به این ضرب‌المثل که «هرچقدر پول بدهید، آش می‌خورید» اعتقاد دارید؟ این مثل در مورد لوازم یدکی نیز کاملا صدق می‌کند. اگرچه در 100 درصد مواقع هزینه‌کرد بیشتر به معنای دریافت کیفیت بالاتر نیست اما در مورد لوازم یدکی می‌توان این موضوع را صادق دانست، چراکه تجربه ثابت کرده اکثر قطعات تقلبی از قیمت به‌مراتب پایین‌تری برخوردارند.

حتما با خودروهایی که رنگ چراغ‌هایشان با یکدیگر تفاوت دارد برخورد کرده‌اید. با یک نگاه ساده می‌توان دریافت که چراغ رنگ‌ورو رفته تقلبی و چراغ پررنگ، همان چراغ فابریک خودرو است. علاوه بر این، چراغ‌های تقلبی از عمر بسیار کوتاه‌تری نیز برخوردارند.

قیمت لوازم یدکی در سال 99

قیمت چراغ خودرو در سال 99
قیمت قطعات خودرو در سال 99
قیمت لامپ خودرو در سال 99

پایان پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز