قیمت لوازم خانگی روز 13 شهریور 1401/ وضعیت بازار همچنان رکودی است

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هزینه‌های تولید نسبت به سال گذشته بسیار بالا رفته، اما در حال حاضر افزایش قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی منطقی به نظر نمی‌رسد. زیرا رکود سنگینی در بازار حاکم است. به نظر در صورت افزایش قیمت اتوبخار ، یخچال، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم ضروری زندگی، رکود بازار عمیق‌تر خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، 6 ماه نخست سال 1401 گذشته و بازار لوازم خانگی مانند دیگر بازارها با تنش‌های مختلف قیمتی روبرو است. از یک سمت تولیدکنندگان به دست افزایش قیمت‌ها، به دلیل رشد نرخ مواد اولیه، اصرار دارند؛ زیرا در غیر این صورت ضرر خواهند کرد و تولید به نفع آن‌ها نخواهد بود. از طرفی دیگر، در همین شرایط حاضر، به دلیل افزایش سرسام آور قیمت لوازم خانگی، مردم به خرید تمایلی ندارند و قدرت خرید آن‌ها بسیار کم شده است. بنابراین اگر بار دیگر قیمت لوازم خانگی بالا برود، رکود بازار عمیق‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از فروشندگان لوازم خانگی اعام کرده که کالاها را زیر قیمت کارخانه به فروش می‌رساند. این فعال حوزه لوازم خانگی بیان کرده که از هفته گذشته تاکنون چهار قلم کالا فروخته. پیش‌تر یخچال دوقلو را با قیمت 42 میلیون تومان به فروش می‌رساندند، اما امروز مجبور هستند تا آن را با نرخ 35 میلیون تومان بفروشند. در این قیمت هم مصرف کنندگلن تمایلی به خرید یخچال فریزر ندارند.

قیمت اتوبخار هم راکد مانده؟

به هر حال خرید یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اتو بخار از ملزومات اولیه هر زندگی است. اتوبخار کارایی زیادی برای منزل دارد. قیمت اتوبخار نسبت به دیگر ملزومات خانگی پایین بوده و به راحتی قابل خریداری است. اتو بخار انواع مختلفی شامل مخزن سرخود، مخزن جداگانه و … دارد. افرادی که این وسیله را خریداری می‌کنند، قبل استفاده حتما باید اطلاعات لازم را درباره میزان گرمایش، درجه بندی اتو و … داشته باشند.

جدول زیر قیمت اتوبخار های معروف و پرفروش بازار را نشان می‌دهد؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز