قیمت لنت ترمز برای تیبا و ساینا چند؟

قیمت لنت ترمز مناسب برای خودروهای تیبا و ساینا -کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

استفاده از لنت ترمز مناسب برای خودرو اهمیت بالایی دارد زیرا لنت ترمز نقش اساسی در ایمنی و عملکرد خودرو ایفا می‌کند. استفاده از لنت‌های نامناسب می‌تواند باعث فرسایش زودتر دیسک ترمز، کاهش عمر لنت‌ها، افزایش فاصله توقف و حتی خطرات جدی برای سلامت راننده و سایر مسافران شود. بنابراین، انتخاب و استفاده از لنت ترمز با کیفیت و مناسب برای خودرو، به عنوان یک جزء حیاتی، برای حفظ ایمنی و عملکرد بهینه خودرو الزامی است.

لنت ترمز خوب باید دارای ویژگی‌هایی از قبیل بازدهی بالا، عمر طولانی، عملکرد بدون نویز، ترمز کردن مؤثر و پایدار، و عدم ایجاد خطر برای سلامت راننده و سایر مسافران باشد. ساینا و تیبا به عنوان دو خودرو داخلی پرطرفدار و اقتصادی داخلی نیز به لنت ترمز مناسب خود نیاز دارند.

کاماپرس در این گزارش چند مورد از لنت ترمزهای مناسب خودرو تیبا و ساینا را معرفی می‌کند.

لنت ترمز جلو فریکسا FRIXA

یک از لنت ترمزهای مناسب برای تیبا مدل‌های 1391 به بعد و ساینا، لنت ترمز جلو تیبا فریکسا FRIXA است. قیمت این لنت ترمز در لحظه تهیه این گزارش 780 هزار تومان است. این لنت به دیسک ترمز آسب نمی‌زند و از قدرت ترمزگیری ایمن برخوردار است. شرکت هانکوک کره جنوبی این محصول را تولید و روانه بازار کرده است.

لنت ترمز عقب یونیک (UNIQUE)

قیمت لنت ترمز عقب یونیک (UNIQUE) 760 هزار تومان است. این لنت ترمز برای تبیا مدل های 1393 به قبل (تیبا اتاق قدیم) و ساینا مناسب بوده و از قدرت ترمزگیری قوی بهره می‌برد. لنت ترمز یونیک محصول چین بوده و فاقد مواد سرطان زادی آزبست است.

بیشتر بخوانید:

لنت ترمز عقب پارس (PARS LENT)

این لنت ترمز برای تیبا مدل 1391 تا کنون و ساینا مناسب بوده و قیمت آن 595 هزار تومان است. از ویژگی‌های این لنت ترمز می‌توان به ترمزگیری سریع و به موقع، عمر مفید طولانی، سازگاری با محیط زیست و مقاومت در شرایط اقلیمی دشوار اشاره کرد.

لنت ترمز جلو پارس (PARS LENT)

این لنت ترمز برای ساینا و تیبا مدل 1391 به بعد کاربرد دارد و با قیمت 509 هزار تومان به فروش می‌رسد. برای تولید این لنت از فرمالیسون و تکنولوژی پیشرفته استفاده شده است. سازگاری با محیط زیست، عمر مفید طولانی و ترمزگیری سریع از ویژگی‌های مهم این لنت محسوب می‌شود.

لنت ترمز جلو ساینا و تیبا پارس (PARS LENT)

قیمت این لنت ترمز 493 هزار تومان است و بدون صدا کار می‌کند. این لنت برای تیبا مدل‌‌های 91 به بعد و ساینا استفاده می‌شود. قدرت ترمزگیری بالا در سرایط مختلف از ویژگی‌های این لنت به شمار می‌رود. این لنت ترمز دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا بوده و فاقد آزبست است.

انتهای پیام

مرتبط با : مستر یدکی
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز