قیمت لاستیک بارز سمند + راهنمای خرید

ژیوار

لاستیک‌ بارز یک نام آشنا در میان مصرف‌کنندگان ایرانی است. این برند توانسته کلیه استانداردهای یک لاستیک با کیفیت را کسب کند و به رقابت با دیگر برندهای ایرانی و خارجی در بازار بپردازد. گروه صنعتی بارز برای ساخت لاستیک‌های سواری خود از بهترین مواد اولیه و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دارندگان خودروی سمند یکی از بیشترین مصرف‌کنندگان تایرهای بارز هستند. لاستیک بارز سمند قیمت و کیفیت بهتری را نسبت به موارد مشابه دارد. تنوع محصول در لاستیک‌های بارز سمند قابل توجه است و خریداران می‌توانند با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید نمایند . در ادامه، چند نمونه از لاستیک بارز سمند معرفی می‌شود.

لاستیک بارز سمند مدل Proride (P610)

این مدل در سایزهای مختلف تولید می‌شود و سایز 15R60/205 آن برای خودروی سمند مناسب است. طرح رویه لاستیک Proride باعث افزایش راحتی و آسایش سرنشینان خودرو خواهد شد. طراحی این لاستیک به صورت نامتقارن صورت گرفته و وجود چهار شیار بر روی آن باعث می‌شود تا به طور دائمی و پیوسته با سطح جاده تماس داشته باشد. تماس بیشتر لاستیک با سطح جاده موجب می‌شود تا فرمان‌پذیری خودرو افزایش یابد.

در نظر گرفتن بلوک‌های ریز و شیارهای جانبی کم عرض در لاستیک Proride باعث کاهش صدای داخل کابین خودرو می‌شود و یک سواری لذت‌بخش را به راننده ارائه می‌کند. 

دریان سفر امید

لاستیک بارز سمند مدل Optiride (P685)

این لاستیک نیز در سایزهای مختلف برای تمامی مصرف‌کنندگان در بازار موجود است. عملکرد لاستیک Optiride مشابه عملکرد طرح  Proride است و جزء لاستیک‌هایی است که موجب راحتی بیشتر سرنشینان می‌شود. 

وجود چهار شیار رویه تایر باعث پایداری خودرو در پیچ و خم جاده و تسهیل خروج آب از سطح تماس تایر با جاده می‌شود. بلوک‌های عریض و شیارهای کم عرض در ناحیه شانه تایر نیز موجب افزایش خاصیت فرمان‌پذیری و چسبندگی لاستیک می‌شود. کاهش مصرف سوخت و صدای کم از دیگر ویژگی‌های این مدل از لاستیک‌های بارز به شمار می‌رود.

لاستیک بارز سمند مدل Premium Drive (P648)

سایز 15R65/185 این مدل از لاستیک‌های بارز برای خودروی سمند مناسب است. لاستیک Premium Drive یک تایر چهار فصل است و قابلیت ترمزگیری بسیار خوبی دارد. طرح رویه این تایر باعث افزایش نرمی و فرمان‌پذیری در گل و لای می‌شود. در نظر گرفتن ریپ وسط موجب پایداری در مسیرهای خشک شده و سایپ‌های موجود در ریپ وسط باعث می‌شود تا در محیط‌های برفی بهترین عملکرد را داشته باشد. به علاوه، طراحی منحصر به فرد این لاستیک، خاصیت چسبندگی تایر را افزایش می‌دهد. 

نکات مهم در هنگام خرید لاستیک

بر روی تمامی لاستیک‌ها عباراتی حک شده که اطلاعات مهمی را به ما نشان می‌دهد. این عبارات شامل اطلاعاتی در خصوص پهنای تایر، ارتفاع دیواره لاستیک، نوع تایر و قطر رینگ است. بنابراین، توجه به اطلاعات حک شده بر روی تایر در هنگام خرید اکیداً توصیه می‌شود. به علاوه، تاریخ تولید لاستیک نیز یکی از نکات مهم به شمار می‌رود. تایرهای خودرو پس از 5 سال دیگر قابل استفاده نخواهند بود. تاریخ تولید به صورت یک عدد چهار رقمی بر روی دیواره لاستیک درج شده است.

مهم‌ترین عامل در انتخاب لاستیک، بودجه مدنظر است. لاستیک‌های ایرانی در سال‌های اخیر توانستند با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان، تایرهای با کیفیتی را همراه با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار بدهند. توصیه می‌شود برای خرید انواع لاستیک استاندارد و با کیفیت به مراکز و فروشگاه‌های معتبر تهیه شود. یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید لاستیک، مجموعه لاستیک فروش است که بیش از 20 سال در این زمینه سابقه فعالیت دارد. 

لاستیک فروش، امکان مقایسه قیمت و دسترسی آسان به اجناس را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و مشتریان می‌توانند بدون صرف زمان و هزینه اضافی، بهترین تجربه خرید لاستیک را داشته باشند.

در جدول زیر، قیمت برخی از انواع تایر از مجموعه لاستیک فروش قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : لاستیک فروش
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز