قیمت طلا و سکه روز 24 خرداد 1401/ حجم معاملات بازار کم شد

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 11 هزار و 700 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 460 هزار تومان رسید. نرخ سکه با افت 1.5 درصدی که در مقایسه با روز قبل داشت در محدوده 15 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت. کاهش قیمت دلار در روز جاری باعث افت قیمت سکه و طلا  شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فعالان بازار ارز معقتدند اکنون بازارساز حضور پررنگی در بازار ارز پیدا کرده و نتیجه این امر در بازار طلا و سکه هم منعکس شده و معاملات چندانی  انجام نمی‌شود. تحت تاثیر این شرایط، نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 1.1 درصد کاهش پیدا کرد و 8 میلیون و 950 هزار تومان شد. قیمت ربع سکه هم با افت 1.7 درصدی در مقایسه با دیروز، به مرز 5 میلیون و 950 هزار تومانی رسید. اما قیمت سکه گرمی تغییری نکرد و در محدوده 3 میلیون و 250 هزار تومانی ثابت ماند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نرخ اونس، دیگر اهرم حمایتی طلا و سکه، امروز با کاهش قیمت مواجه شد. هم اکنون نرخ اونس با کاهش 0.59 درصدی نسبت به روز گذشته در مرز هزار و 822 دلاری قرار دارد. نرخ اونس در روزهای گذشته به دلیل کاهش شاخص دلار، رشد پیدا کرد، اما این جریان امروز برعکس شد.

اطلاعات عمومی:

خرید طلا به صورت اینترنتی چه مشکلاتی دارد؟

در حال حاضر خرید اینترنتی تمامی کالاها در ایران رواج زیادی پیدا کرده، حتی مردم به صورت اینترنتی طلا خریداری می‌کنند. اما خرید اینترنتی طلا با ریسک‌هایی همراه است که افراد باید در نظر داشته باشند. افرادی که قصد خرید طلا به شیوه اینترنتی را دارند باید از وبسایت‌ها، کانال‌ها یا شبکه‌های معتبر این کار را انجام دهند. توجه به این نکته باعث می‌شود تا امکان کلاهبرداری به حداقل برسد. زیرا بعضی از سایت‌های تقلبی یا کالا را به مشتری تحویل نداده یا با وزن کمتر و ناخالصی بیشتری آن را به دست خریداران می‌رسانند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز