قیمت طلا روز 22 خرداد 1401/ آیا نرخ سکه آماده جهشی دیگر می‌شود؟

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز گذشته 30 هزار تومان دیگر بالا رفت و به مرز یک میلیون و 511 هزار تومان رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با روز گذشته 5 درصد زیاد شد و به در محدوده 16 میلیون و 356 هزار تومانی قرار گرفت. رشد قابل توجه دلار، سکه را به کانال 16 میلیونی سوق داد و باعث خوشحالی معامله گران شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس همچنان در مدار کاهش بوده و نسبت به دو روز قبل 3.3 درصد دیگر هم کم شده است. با این حال نرخ سکه بی‌توجه به کاهش قیمت اونس و اختلاف نرخ معاملاتی و ارزش ذاتی کنونی خود، در مسیر افزایشی حرکت می‌کند. عده‌ای از معامله گران با توجه به شرایط پیش آمده و تورم افسار گسیخته که در همه بازارهای مالی شکل گرفته معتقدند رشد نرخ سکه ادامه خواهد داشت و به کانال‌های بالاتر قیمتی خواهد رسید. اما عده‌ای بر این باورند این رشد قیمتی توقف خواهد کرد و نرخ فلزگرانبهای مذکور اصلاح خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

در واقع طرفداران کاهشی قیمت سکه بر این باورند که بازار سکه بعد از جهش یکباره یک شبانه روز گذشته، احتمالا در مسیر اصلاحی قرار خواهد گرفت تا بعد از آن ادامه مسیر خود را تعیین کند. در حال حاضر به پشتوانه جهش‌های متعدد نرخ دلار، قیمت سکه به میانه کانال 16 میلیون تومانی نزدیک‌تر شده است.

اطلاعات عمومی:

چه نوع طلایی برای سرمایه گذاری مناسب است؟

کارشناسان بازار طلا معتقدند که هنگام خرید طلا برای سرمایه گذاری باید به کارمزد، حق ویترین و هزینه‌های جانبی دیگر توجه داشت. هر چه میزان هزینه‌های مذکور کمتر باشد، خرید آن نوع طلا به عنوان سرمایه توجیه اقتصادی بیشتری دارد. بنابراین افرادی که طلا را به عنوان کالای سرمایه‌ای خریداری می‌کنند باید به سراغ سکه، شمش، طلای دست دوم یا طلای آب شده بروند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز