قیمت طلا روز 21 خرداد 1401/ توقف نرخ سکه نزدیک کانال 16 میلیونی

لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای با رشد 2.64 درصدی نسبت به دو روز قبل در محدوده یک میلیون و 484 هزار و 200 تومانی قرار گرفت. نرخ سکه هم رشد 5.4 درصدی را در مقایسه با پنج شنبه قبل تجربه کرد و به مرز 15 میلیون و 769 هزار تومان رسید. اوج گیری قیمت دلار، نرخ سکه را به کانال 16 میلیون تومانی نزدیک کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها نرخ دلار در حال پیشتازی است و قیمت سکه هم متناسب با آن بالاتر می‌رود. در حالی که نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.17 درصد کم شده و به مرز هزار و 872 دلاری رسیده است. در حال حاضر احساسات نسبت به صعود بیشتر نرخ اونس نزولی شده و همین عامل مناع اصلی افزایش قیمتی این فلزگرانبها محسوب می‌شود. اما تحلیلگران معتقدند که طلا همچنان دارای پتانسیل برای رشد مناسب است، زیرا عملکرد فدرال رزرو نتوانسته مانع از کاهش قیمت‌ها و حل مشکل تورم شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اما نرخ طلا و سکه بازار داخلی به سرعت در حال رشد است. معامله گران بازار فلزات گرانبها تصور می‌کنند که قطعنامه شورای حکام باعث این اتفاق شده و حتی امکان بازگشت تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران دور از انتظار نخواهد بود. هم اکنون ارزش ذاتی سکه به 14 میلیون و 366 هزار تومان رسیده، در حالی که نرخ معاملاتی این فلز گرانبها از 15 میلیون و 700 هزار تومان هم عبور کرده است.

اطلاعات عمومی:

خرید اینترنتی طلا و سکه ایمن است؟

طلا و سکه فروشی‌های زیادی در نقاط مختلف شهر به چشم می‌خورد، اما برای خرید این فلزات گرانبها بهتر است که به مکان‌های رسمی و دارای مجوز از اتحادیه مراجعه شود. معمولا در تهران محل‌های مثل بازار زرگرها، خیابان کریمخان و بعضی از پاساژها انواع طلا و زیورآلات را می‌فروشند. خرید طلا از طریق اینترنتی هم میسر است اما اهل فن این کار را چندان توصیه نمی‌کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز