قیمت روز طلا 19 خردادماه 1401/ نرخ سکه چشم انتظار واکنش دلار!

لست سکند

قیمت طلا 18 عیار در روز جاری نسبت به روز قبل با 700 تومان افزایش به مرز یک میلیون و 444 هزار و 500 تومان رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با دیروز 10 هزار تومان دیگر بالا رفت و در محدوده 14 میلیون و 945 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به کاهش نرخ اونس و دلار، به نظر بازار طلا و سکه در حال پیشخور کردن اثرات قطعنامه شورای حکام است که دیروز علیه ایران به تصویب رسید. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز گذشته 0.28 کاهش پیدا کرده و به مرز هزار و 851 دلاری رسیده است. احتمالا ریشه این کاهش نرخ اونس به افزایش شاخص دلار بازمی‌گردد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

عده‌ای از سکه بازان منتظر رشد قیمت دلار در نتیجه تصویب قطعنامه جدید شورای حکام هستند. در صورتی که نرخ ارز در روز جاری بیشتر شود، قیمت سکه هم رشد زیادتری خواهد داشت. فعالان بازار سکه امیدوارند که با رشد نرخ دلار، قیمت این فلز گرانبها بار دیگر در کانال 15 میلیون تومانی قرار بگیرد.

اطلاعات عمومی:

قیمت طلا قابل پیش بینی است؟

خرید طلا همواره سرمایه گذاری خوبی محسوب می‌شود، ولی برخی افراد تمایل دارند که هنگام خریدن این فلز گرانبها سود کسب کنند. به همین دلیل لازم است که قیمت طلا پیشFینی شود. هر چند که این کار تخصصی است، اما با در نظر گرفتن برخی عوامل می‌توان یک قیمت حدودی از طلا را در کوتاه مدت پیش بینی کرد. افرادی مایل به پیش بینی قیمت طلا هستند باید عواملی مثل عرضه جهانی پول، نوسانات بازار بورس و قیمت نفت، وضعیت اقتصاد چین، نرخ بهره و بحران‌ها و شرایط اقتصاد جهان را در نظر بگیرند و روند قیمتی اونس و دلار را دنبال کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز