قیمت طلا امروز 17 خردادماه 1401/ نرخ سکه در کانال 15 میلیونی باقی می ماند؟

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز قبل 11 هزار و 500 تومان دیگر بالا رفت و به مرز یک میلیون و 440 هزار و 800 تومان رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با روز گذشته 0.4 درصد دیگر بالا رفت و در محدوده 15 میلیون و 160 هزار تومانی توقف کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت طلا و سکه همزمان با افزایش نرخ دلار و همچنین اونس اتفاق افتاد. نرخ اونس طلا در حال پیشروی است و با رشد 0.3 درصدی نسبت به روز قبل در محدوده هزار و 848 دلاری قرار دارد. دیروز اندکی نرخ این فلزگرانبها در بازار جهانی دچار تزلزل شد و  سقوط کرد. اما در روز جاری وضعیت قیمتی اونس بهبود پیدا کرد و به نزدیکی مرز هزار و 850 دلاری رسید. عامل کاهش قیمتی اونس در روز گذشته هم رشد قابل توجه ارزش شاخص دلار بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تحلیل نرخ سکه براساس تغییرات قیمت دلار

علاوه بر این موضوع، افزایش نرخ دلار هم به بازار فلزات گرانبها کمک کرد. به نظر تحلیلگران بازار سکه، اگر قیمت دلار بالای محدوده حمایتی باقی بماند، این فلز گرانبها هم امکان حفظ کانال 15 میلیون تومانی را خواهد داشت. در صورتی هم که نرخ دلار کاهش پیدا کند، قیمت سکه پایین خواهد رفت. در صورت کاهش نرخ سکه، اولین محدوده حمایتی این فلز گرانبها 14 میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود.

اطلاعات عمومی:

چگونه سکه اصل بخریم؟

خرید سکه اصل امامی یا بهار آزادی مانند هر نوع فلز گرانبهای دیگری ترفندهایی دارد و در صورت عدم آگاهی نسبت به این موضوع، ممکن است نوع تقلبی به جای اصل آن خریداری شود. در نظر گرفتن موارد اعتبار و تخصص فروشنده، داشتن هولوگرام اتحادیه، دقت در رنگ، وزن و قطر سکه، محک عیار، بررسی کیفیت ضرب و پرس سکه و توجه به صدای سکه در برخورد با اشیا در هنگام خرید آن ضروری است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز