قیمت طلا و سکه روز 12 خرداد 1401/ قرار گیری مجدد نرخ اونس در مسیر رشد

لست سکند

قیمت طلا و سکه بعد از چند روز متوالی افزایش، امروز در مدار نزولی قرار گرفت. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 7 هزار و 400 تومان کم شد و به مرز یک میلیون و 438 هزار و 400 تومان رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با روز قبل 0.1 درصد کم شد و در محدوده 15 میلیون و 405 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به رشد نرخ اونس، اما قیمت طلا و سکه کاهش پیدا کرد. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز گذشته 1.4 درصد بیشتر شده و به مرز هزار و 850 دلاری رسیده است. همین عامل باعث شده تا فاصله قیمتی معاملاتی و ارزش واقعی سکه کمتر شود و اندکی ریسک معاملات این بازار پایین بیاید. به نظر کارشناسان، در صورتی که بار دیگر نرخ دلار در مرز افزایشی قرار بگیرد، نرخ طلا و سکه هم صعودی خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آینده بازار طلا و سکه

به اعتقاد تحلیلگران، رشد مجدد نرخ دلار باعث خواهد شد تا موج جدید خریداران سکه وارد بازار شوند و این امر جریان صعود این فلز گرانبها به سمت کانال 16 میلیون تومانی را فراهم خواهد کرد. فعالان بازار طلا و سکه بر این باورند که نرخ دلار بار دیگر در مسیر صعودی قرار خواهد گرفت و نرخ سکه صعودی خواهد شد.

اطلاعات عمومی:

سه نکته مهم هنگام خرید سکه

خریداران سکه قبل خرید این فلز گرانبها باید حتما از مراکزی که بورس خرید و فروش این محصول هستند، قیمت آن را جویا شوند. ضمنا هنگام خرید سکه بهتر اسن سال ضرب آن 1386 باشد، چون معمولا بازار سکه در این زمان از رونق بیشتری برخوردار بوده و این موضوع باعث فروش راحت همین فلز گرانبها خواهد شد. ضمنا سکه باید از واحدهای دارای جواز فروش خریداری شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز