قیمت طلا روز 10 خرداد 1401/ نرخ سکه 15 میلیونی ماند

لست سکند

قیمت هر گرم طلای عیار در روز جاری نسبت به روز گذشته 5 هزار و 300 تومان دیگر هم بالا رفت و به مرز یک میلیون و 427 هزار تومانی رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با دیروز 10 هزار تومان دیگر بالا رفت و در محدوده 15 میلیون و 142 هزار تومانی توقف کرد. پیشروی سریع نرخ دلار علت اصلی رشد قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بالاخره نرخ سکه بعد از مدت‌ها انتظار معامله گران توانست به یک مرز قیمتی جدید دست پیدا کند و به 15 میلیون تومان برسد. البته این فلزگرانبها در معاملات پشت خطی شب گذشته رشد قیمتی داشت و از قبل به بازار سیگنال داده شده بود. نرخ سکه در ابتدای معاملات امروز در محدوده 14 میلیون و 960 هزار تومانی قرار داشت اما در میانه روز با رشد قیمتی که داشت به کانال 15 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رشد نرخ سکه و افزایش حباب آن

علت اصلی رشد قیمتی سکه در روز جاری به نرخ دلار مربوط می‌شد. وگرنه قیمت اونس امروز رو به کاهش رفت. اما با وجود صعود نرخ سکه، حباب آن بیشتر از قبل شد و این معاملات فلز گرانبها را با نااطمینانی همراه می‌کند. هر زمان که نرخ اونس رو به کاهش رود، اما قیمت معاملاتی سکه صعودی شود، درجه نااطمینانی معاملات بازار این فلزگرانبها بیشتر خواهد شد. هم اکنون نرخ اونس با کاهش 7.5 درصدی نسبت به روز قبل در محدوده هزار و 849 دلاری قرار دارد.

اطلاعات عمومی:

خرید طلای دست دو؛ یکی از بهترین راه‌های سرمایه گذاری

یکی از راه‌هایی مناسب برای سرمایه گذاری، طلای کم اجرت با دست دوم است. هم اکنون که سطح درآمدها کمتر شده و مردم تمایل دارند تا پول اندک خود را هم سرمایه گذاری کنند، خرید طلای دست دوم بسیار مورد توجه قرار دارد. یکی از دلایل مهمی که افراد سراغ طلای دست دو می‌روند، عدم پرداخت اجرت در هنگام خرید آن و ضرر بسیار کم در فروش مجدد است. بنابراین برای افراد کم سرمایه و علاقمند به سرمایه گذاری این روش مناسب به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز