قیمت طلا روز 23 خرداد 1401/ واکنش سکه بازان به شرایط بانک مرکزی

لست سکند

با کاهش یکباره نرخ دلار، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه هم توقف شد. هم اکنون قیمت طلا نوع 18 عیار نسبت به روز گذشته 20 هزار و 300 تومان کم شده و به مرز یک میلیون و 487 هزار و 900 تومان رسیده است. نرخ سکه هم با افت 2.4 درصدی که نسبت به روز گذشته داشته، در محدوده 16 میلیون و 3 هزار و 590 تومان قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ هر اونس طلا هم نسبت به دو روز گذشته 0.96 درصد کمتر شده و در محدوده هزار و 854 دلاری قرار دارد. قیمت طلا در روزهای گذشته صعود خوبی داشت، اما از صبح روز جاری کاهشی شد. اگر افت نرخ اونس ادامه دار باشد و پایین سطح هزار و 860 دلاری قرار بگیرد، فروشندگان این فلزگرانبها بار دیگر سطح حمایت روانی هزار و 850 دلاری را به چالش خواهند کشید. در چنین شرایطی احتمال سقوط بیشتر قیمتی اونس دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

از دیروز ترسی درباره کاهش نرخ دلار و افت قیمت سکه به وجود آمد. روز گذشته مصوبه سران قوا درباره اختیارات ویژه بانک مرکزی منتشر شد و رئیس بانک مرکزی هم با صرافان دیدار داشت که همین عامل ترس را در بازار سکه بیشتر کرد. به همین دلیل سکه در نرخ 16 میلیون و 300 هزار تومانی خریداری پیدا نکرد و کاهشی شد.

اطلاعات عمومی:

چرا سکه برای سرمایه گذاری مناسب است؟

همیشه معاملات طلا و سکه پرطرفدار بوده و هست. یکی از دلایلی که خیلی از افراد سرمایه خود را به این بخش منتقل می‌کنند، کارمزد پایین، نداشتن مزد ساخت و مالیات بر ارزش افزوده و همچنین سود بالای این نوع معاملات است. به همین دلیل همیشه خریدار و فروشنده در این بازار وجود دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز