قیمت طلا روز 9 مرداد 1401/ نرخ سکه در کانال 15 میلیونی تاب نیاورد

ژیوار

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 12 هزار و 300 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 365 هزار و 300 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 0.3 درصد کم شد و در محدوده 14 میلیون و 960 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افت اندک نرخ دلار بازار طلا و سکه را تحت تاثیر قرار داد. در حالی که نرخ اونس همچنان مشغول پیشروی است و به سمت مرزهای بالای قیمتی حرکت می‌کند. امروز نرخ اونس نسبت به روز گذشته 2.5 درصد بالا رفت و به مرز هزار و 767 دلاری رسید. تحلیلگران معتقدند این فلزگرانبها همچنان به صعود قیمتی ادامه خواهد داد و به مرزهای جدیدی خواهد رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

دانیل پاویلونیس، کارگزار ارشد کالا در آر جی اُ فیوچرز، نسبت به ادامه رشد قیمتی اونس خوش بین است. پاویلونیس بیان کرده این اتفاق در حالی رخ داده که احساسات به طور قابل توجهی نزولی بوده است. تصمیم فدرال رزرو درباره نرخ بهره طی یک هفته گذشته باعث شده تا خریداران مجددا در بازار طلا حضور پیدا کنند.

امیدواری معامله گران به نرخ سکه

قیمت سکه صبح روز جاری به کانال 15 میلیون تومان رسید اما بار دیگر از این محدوده قیمتی برگشت خورد. با این حال هنوز معامله گران بازار سکه نسبت به رشد قیمتی این فلزگرانبها امیدوار هستند. امروز نرخ نیم سکه بدون تغییر نسبت به روز گذشته در همان محدوده 8 میلیون و 250 هزار تومانی معامله شد. قیمت ربع سکه نیز تغییری نداشت و 5 میلیون و 250 هزار تومان بود. اما نرخ سکه گرمی نسبت به روز قبل 0.2 درصد کم شد و به مرز 3 میلیون و 50 هزار تومانی رسید.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز