قیمت طلا روز 8 مرداد 1401/ نرخ سکه باز هم پیشروی کرد

برخلاف کاهش نرخ دلار، قیمت طلا عقب نشینی نکرد. هم اکنون قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل 13 هزار و 900 تومان بیشتر شده و به مرز 1 میلیون و 376 هزار و 200 تومان رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه گذشته 0.5 درصد افزایش پیدا کرده و در محدوده 14 میلیون و 994 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس نسبت به روز قبل 2.5 درصد بیشتر شده و در محدوده هزار و 767 دلاری قرار گرفته است. افزایش مجدد تورم آمریکا باعث شده تا نرخ اونس بیشتر شود. به نظر کارشناسان بازار طلا، به نظر سطح فعلی قیمت این فلزگرانبها باعث خواهد شد تا سرمایه گذاران بیشتری به این بازار جذب شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی سرمایه گذاران طلا را به خاطر ایمن بودن سرمایه گذاری در آن می‌خرند، اما گروهی دیگر معتقدند در حال حاضر طلا و به طور کلی فلزات قیمت کمتری برای خرید دارند. به همین دلیل سرمایه گذاری در این فلزگرانبها بیشتر شده است.

آریاک سفر

نرخ سکه به بازار ارز بی‌توجه شد؟

طلا و سکه که تاکنون به بازار ارز و نرخ دلار توجه ویژه‌ای داشتند، هم اکنون همگام با بازار اونس حرکت می‌کنند. صبح امروز نرخ سکه به کانال 15 میلیون تومانی رسید، اما بعد از ظهر بار دیگر برگشت خورد. امروز ارزش ذاتی سکه 13 میلیون و 270 هزار تومان بود و حباب این فلزگرانبها حول و حوش 13 درصد اعلام شد.

نرخ نیم سکه نسبت به دو روز قبل 0.4 درصد بیشتر شد و به مرز 8 میلیون و 250 هزار تومان رسید. قیمت ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه قبل 0.6 درصد بالا رفت و در محدوده 5 میلیون و 250 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نسبت به دو روز پیش 0.2 درصد بالا رفت و 3 میلیون و 55 هزار تومان شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز