قیمت طلا روز 5 مرداد 1401/ نرخ سکه در یک قدمی کانال 15 میلیونی

طلا و سکه به تبعیت از نرخ دلار و اونس صعود قیمت را تجربه کردند. در حال حاضر نرخ هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 2 هزار و 300 تومان بالا رفته و به مرز 1 میلیون و 356 هزار و 100 تومانی رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 0.3 درصد بیشتر شد و در محدوده 14 میلیون و 905 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 5.09 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 723 دلاری رسید. بسیاری از کارشناسان معتقدند روند قیمتی طلا امروز مشخص خواهد شد. امروز فدرال رزرو درباره افزایش نرخ بهره و مسائل پولی تصمیم گیری می‌کند و این موضوع روی نرخ اونس موثر است. از لحاظ فنی در صورتی که قیمت اونس از محدوده هزار و 727 دلاری عبور کند، رشد قیمتی بیشتری را به دست خواهد آورد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

تکلیف نرخ سکه یکسره می‌شود؟

قیمت سکه با وجود رشدی که امروز داشت، اما هنوز نتوانسته از کانال 15 میلیون تومانی عبور کند. قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به دیروز 0.1 درصد بیشتر شد و به مرز 8 میلیون و 230 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 0.2 درصد رشد کرد و در محدوده 5 میلیون و 230 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نسبت به روز قبل 0.2 درصد بیشتر و با نرخ 3 میلیون و 50 هزار تومانی معامله شد.

نرخ سکه به اندازه‌ای که از نرخ دلار تاثیر می‌گیرد، به نرخ اونس و تحولات بازار طلای جهانی توجه ندارد. از آنجایی که نرخ سکه به قیمت دلار واکنش بیشتری نشان می‌دهد، در صورتی که بازار ارز از حالت احتیاطی خود خارج شود، تکلیف قیمت این فلزگرانبها نیز یکسره خواهد شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز