قیمت طلا روز 4 مرداد 1401/ نرخ سکه در کانال 14 میلیونی باقی ماند

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار با رشد 12 هزار و 500 تومانی نسبت به روز گذشته، به مرز 1 میلیون و 358 هزار و 200 تومانی رسید. امروز نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 0.2 درصد رشد پیدا کرد و در محدوده 14 میلیون و 851 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد نرخ دلار و اونس بازار فلزات گرانبهای داخلی را به سمت جلو هل داد. امروز نرخ اونس نسبت به روز گذشته 1.5 درصد بالاتر رفت و در محدوده هزار و 719 دلاری قرار گرفت. اما به نظر تحلیلگران، بازار طلا توان چندانی برای صعود بیشتر نخواهد داشت و این بخش همچنان کم قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد. بیشتر تمرکز سرمایه گذاران روی جلسه روز آینده فدرال رزرو خواهد بود زیرا سیاست‌های مالی این مجموعه اعلام خواهد شد. این موضوع احتمالا روی بازارهای مختلف تاثیر به سزایی خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ سکه بالاتر خواهد رفت؟

توجه نرخ سکه به بازار ارز معطوف است. به نظر قیمت دلار باید رشد بیشتری داشته باشد تا نرخ سکه بار دیگر به کانال 15 میلیون تومانی برسد. هم اکنون قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 0.2 درصد بیشتر شده و در محدوده 8 میلیون و 220 هزار تومانی قرار دارد. اما قیمت ربع سکه در مقایسه با دیروز 0.6 درصد کمتر شده و به مرز 5 میلیون و 220 هزار تومانی رسیده است. نرخ سکه گرمی در مقایسه با روز گذشته 0.2 درصد بالاتر رفت و 3 میلیون و 45 هزار تومان شد.

اگر دلار نتواند مرز قیمتی جدید را حفظ کند و بار دیگر نزولی شود، احتمالا قیمت سکه کاهش پیدا می‌کند. در صورت سقوط نرخ سکه، احتمال کاهش بیشتر نرخ این فلزگرانبها و عقب نشینی آن تا مرز 14 میلیون و 500 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز