قیمت طلا روز 28 خرداد ماه 1401/ موج سواری سکه بازان روی اخبار تحریم

قیمت طلا و سکه بازار داخلی با وجود کاهش نرخ دلار و اونس، رو به افزایش رفت. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز گذشته 34 هزار و 600 تومان رشد کرد و یک میلیون و 449 هزار و 100 تومان شد. نرخ سکه هم در مقایسه با پنج شنبه 3 درصد بالا رفت و به مرز 15 میلیون و 604 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه اهرم‌های حمایتی بازار طلا و سکه رو به نزول هستند، اما قیمت این فلزات گرانبها از مواضع بالا عقب نشینی نکردند. به نظر فعالان بازار، موج سواری روز گذشته سکه بازان روی تحریم‌های جدید، موجب ادامه رشد قیمتی سکه و طلا شد. اخیرا آنتولی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، اعلام کرد که در نبود یک توافق، این کشور از اختیارات تحریمی خود برای محدود کردن صادرات نفت، محصولات نفتی و تولیدات پتروشیمی به خارج از ایران استفاده خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پیش بینی قیمت سکه تا دوشنبه

مسئله مذکور در بازار طلا و سکه برجسته شد و رشد قیمتی این فلزات گرانبها را در روز جاری رقم زد. هم اکنون قیمت نیم سکه نسبت به دو روز گذشته 0.6 درصد بالاتر رفته و به مرز 8 میلیون و 700 هزار تومانی رسیده است. نرخ ربع سکه با رشد 0.5 درصدی در مقایسه با پنج شنبه، در محدوده 5 میلیون و 680 هزار تومانی قرار دارد. اما قیمت سکه گرمی نسبت به دو روز قبل 50 هزار تومان کم شده و به مرز 3 میلیون و 150 هزار تومانی رسیده است.

آریاک سفر

به گفته محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با افزایش قیمت معاملاتی سکه در روز جاری، حباب این فلزگرانبها افزایشی شد. براساس پیش بینی کشتی‌آرای، احتمالا تا روز دوشنبه قیمت طلا و سکه در همین محدوده نوسان خواهد داشت.

اطلاعات عمومی:

طلا و جواهرات را با چه نوع سنگ قیمتی سفارش دهیم؟

اگر فردی به جواهر و طلای پر از نگین و سنگ علاقه داشته باشد و نخواهد که هزینه زیادی بپردازد، خرید فیروزه نیشابور به وی توصیه می‌شود. فیروزه یکی از سنگ‌های شناخته شده و البته قیمتی در دنیا است. با این حال سنگ فیروزه در ایران قیمت مناسبی دارد و برای تزئین طلا و جواهر توصیه می‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز