قیمت طلا روز 26 تیر 1401/ نرخ سکه به کانال 14 میلیونی برگشت

قیمت طلا در روز جاری نسبت به روز گذشته 12 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 1 میلیون و 360 هزار و 700 تومان قرار گرفت. اما قیمت سکه کامبک داشت و با افت 0.5 درصدی در مقایسه با دیروز به مرز 14 میلیون و 975 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس بعد از چند روز کاهش متوالی، امروز بهبود پیدا کرد و با رشد 4.8 درصدی به مرز هزار و 709 دلاری رسید. تحلیل تکنیکال طلا نشان می‌دهد که این فلزگرانبها به سمت مرزهای بالاتر قیمتی حرکت خواهد کرد. در صورتی که طلا به سمت مرزهای بالاتر قیمتی حرکت کند مقاومت هزار و 724 دلاری و هزار و 732 دلاری را پیش رو دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ادامه رشد حباب سکه با وجود کاهش نرخ آن

امروز با وجود رشد نرخ اونس، اما قیمت سکه کاهش پیدا کرد، زیرا بازار این فلز به نرخ دلار توجه دارد. هم اکنون نرخ سکه در کانال 14 میلیونی قرار دارد و همچنان حباب سکه بالا است. براساس آخرین اطلاعات، حباب این فلزگرانبها به بیشتر از 2 میلیون تومان می‌رسد. هم اکنون نرخ نیم سکه بدون تغییر نسبت به روز قبل در محدوده 8 میلیون و 250 هزار تومانی قرار دارد. قیمت ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 0.1 درصد کم شد و به مرز 5 میلیون و 261 هزار تومانی رسید. نرخ سکه گرمی نیز با افت 0.2 درصدی نسبت به دیروز در محدوده 3 میلیون و 97 هزار تومانی قرار گرفت.

معامله گران معتقدند حباب شکل گرفته در بازار سکه مجال قدرت نمایی از سکه بازان افزایشی گرفته و بازار این فلز گرانبها را با چالش زیادی روبرو کرده است. تداوم رشد حباب سکه وضعیت معامله این فلزگرانبها را ریسکی خواهد کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز