قیمت طلا روز 25 تیر 1401/ مقاومت نرخ سکه در مقابل رشد!

رشد نرخ اونس و دلار باعث شد تا قیمت طلا مجددا افزایشی شود. هم اکنون قیمت هر گرم طلا به یک میلیون و 371 هزار و 800 تومان رسیده است. امروز نرخ سکه با رشد 0.2 درصدی نسبت به روز قبل در محدوده 15 میلیون و 109 هزار تومان قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به روز گذشته 4.8 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 709 دلار رسید. این موضوع اندکی حباب قیمتی سکه را بهبود بخشید و فاصله قیمت معاملاتی و ارزش ذاتی این فلزگرانبها را کمتر کرد. امروز نرخ نیم سکه نسبت به دو روز قبل 0.2 درصد بیشتر شد و در محدوده 8 میلیون و 320 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه قبل 0.3 درصد بالارت رفت و به مرز 5 میلیون و 267 هزار تومانی رسید. نرخ سکه گرمی نیز با رشد 0.1 درصدی نسبت به دو روز قبل، 3 میلیون و 102 هزار تومان شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بازار طلا و سکه طی چند هفته اخیر نسبت به تحولات بازار طلای جهانی بی‌تفاوت بوده و همین موضوع باعث حباب زیاد نرخ سکه شد. بازار طلا و سکه داخلی بیشتر به تحولات ارزی توجه داشت و براساس آن تغییر پیدا می‌کرد. برخی از تحلیلگران بازار سکه از همان ساعت‌های ابتدایی معاملات معتقد بودند که در صورت رشد نرخ دلار، تعداد بیشتری از معامله گران سکه در موقعیت خرید قرار خواهند گرفت.

با وجود درست بودن پیش بینی‌ها، اما قیمت سکه رشد چندانی نداشت و در برابر رشد زیاد مقاومت کرد. گروهی از معامله گران معتقدند که حباب بزرگ سکه موجب چنین وضعیتی شده و تا زمانی که بازار در این شرایط به سر می‌برد نباید در انتظار رشد قابل توجه نرخ این فلزگرانبها بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز