قیمت طلا روز 21 تیر 1401/ نرخ فلزات گرانبهای بازار داخلی روی ریل کاهشی

قیمت طلا در روز جاری نسبت به دیروز 7 هزار و 600 تومان کم شد و به مرز یک میلیون و 384 هزار و 300 تومان رسید. نرخ سکه امامی امروز در مقایسه با روز قبل 0.7 درصد دیگر عقب نشینی کرد و 15 میلیون و 48 هزار تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ثبات نرخ دلار و کاهش مداوم قیمت اونس این شرایط را برای فلزات گرانبهای داخلی ایجاد کرده است. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 3.4 کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 733 دلاری رسید. هم اکنون نرخ اونس در پایین‌ترین سطح قیمتی از سپتامبر 2021 قرار دارد. افزایش علاقمندی سرمایه گذاران به خرید دلار، مهم‌ترین دلیل سقوط نرخ اونس در هفته گذشته و جاری است. در حال حاضر سرمایه گذاران بیش از پیش نسبت به ایجاد رکود تورمی نگرانی دارند و به همین علت ترجیح می‌دهند تا دلار بیشتری نگهداری کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با وجود ثبات قیمت دلار و کاهش اونس، هنوز نرخ سکه به پایین کانال 15 میلیون تومانی نرسیده است. این مسئله به افزایش حباب سکه منجر می‌شود. براساس آخرین اطلاعات، حباب قیمتی سکه به بالای 2 میلیون تومان رسیده و از 18 درصد فراتر رفته است. هر چه میزان حباب سکه بالاتر برود، ریسک معاملات افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد و خرید این فلز گرانبها اقدامی خطرناک خواهد بود!

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 0.4 درصد کم شد و به مرز 8 میلیون و 250 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه با افت 0.6 درصدی در مقایسه با دیروز، در کانال 5 میلیون و 250 هزار تومانی معامله شد. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دیروز 3.3 درصد رشد پیدا کرد و 3 میلیون و 100 هزار تومان شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز