قیمت طلا روز 20 تیر 1401/ نرخ سکه از کانال 15 میلیونی عقب نشینی نکرد

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز قبل 7 هزار و 200 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 391 هزار و 700 تومانی رسید. قیمت سکه امامی در مقایسه با روز قبل 0.8 درصد دیگر بالا رفت و در محدوده 15 میلیون و 156 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تداوم رشد قیمت طلا و سکه به دلیل ادامه افزایش نرخ دلار اتفاق افتاد. با وجود اینکه نرخ اونس کاهشی بیشتری پیدا کرد، اما قیمت طلا و سکه از مسیر افزایشی خود منصرف نشد. هم اکنون نرخ اونس نسبت به دو روز پیش 7.5 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز هزار و 735 دلاری رسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با وجود حمایت دلار، نرخ سکه از محدوده 15 میلیون تومانی عقب نشینی نمی‌کند و در صورت ادامه رشد قیمتی این ارز خارجی، سکه نیز به کانال‌های بالاتری خواهد رسید. امروز نرخ نیم سکه نیز در مقایسه با دو روز گذشته 0.3 درصد بالاتر رفت و به مرز 8 میلیون و 280 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه با رشد 0.6 درصدی در مقایسه با دو روز قبل، 5 میلیون و 280 هزار تومانی معامله شد. نرخ سکه گرمی نسبت به دو روز پیش تغییری نداشت و در همان نرخ 3 میلیون تومان ثابت باقی ماند.

تحلیلگران فنی معتقدند در صورتی که نرخ سکه از مرز 15 میلیون تومانی عقب نشینی کند، احتمالا به محدوده 14 میلیون و 800 هزار تومانی برسد. بازار سکه هفته گذشته مدام بین کانال 14 میلیونی و 15 میلیون تومانی در رفت و آمد بود. اما امروز این فلز گرانبها در کانال 15 میلیونی قرار گرفت. نکته مهم درباره نرخ سکه افزایش حباب آن و بالا رفتن ریسک معامله در این بازار است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز