قیمت طلا روز 18 تیر 1401/ نرخ سکه افزایشی شد

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دو روز گذشته با رشد 2 هزار و 600 تومانی مواجه شد و به مرز یک میلیون و 384 هزار و 300 تومانی رسید. نرخ سکه با رشد 0.2 درصدی در مقایسه با پنج شنبه قبل در محدوده 15 میلیون و 22 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود عدم تغییر نرخ دلار بازار آزاد و تداوم کاهش نرخ اونس، قیمت طلا و سکه مسیر معکوسی را برگزید. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.01 درصد دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 743 دلاری رسید. این موضوع قاعدتا حباب قیمتی سکه را بالاتر خواهد برد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با وجود رشد قیمت طلا و سکه، نادر بذرافشان، دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرد که با توجه به تعطیلات این هفته، بازار دادوستدها کاهشی شده و تقاضا برای خرید مصنوعات طلا و سکه کاهش پیدا کرده است. به نظر بذرافشان، با توجه به این موضوع، نرخ طلا و سکه تا پایان ساعت معاملاتی روز جاری کاهش پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

این مقام مسئول بیان کرد که با توجه به نبود تقاضا، رکود در بازار و ثبات و کنترل قیمت‌ها از سوی بانک مرکزی، نوسانات افزایشی یا کاهشی قیمت‌ها بین یک تا دو درصد است. به همین دلیل احتمال کاهش بیشتر نرخ فلزات گرانبها وجود دارد.

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 0.1 درصد بالا رفت و به مرز 8 میلیون و 258 هزار تومان رسید. نرخ ربع سکه و سکه گرمی تغییری نداشت و با همان قیمت‌های روز پنج شنبه معامله شد.

اطلاعات عمومی:

زمان معاملات گواهی سپرده سکه را بدانید

زمان معاملات گواهی سپرده سکه در بورس کالا از روز شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 13 تا 15 بعد از ظهر است. البته ساعت 12 و 30 دقیقه تا 13 مرخله پیش گشایش معاملات انجام می‌شود. سکه‌های مورد معامله در بورس کالا باید مورد تایید انبار و همگی سکه تمام بهار آزادی با عیار 22 باشند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز