قیمت طلا روز 13 مرداد 1401/ نوسانات محدود نرخ سکه

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 9 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 364 هزار تومان رسید. نرخ سکه در مقایسه با دیروز 0.1 درصد بالاتر رفت و در محدوده 14 میلیون و 830 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس مانند دلار مجددا در مسیر صعودی قرار گرفت. در حال حاضر نرخ اونس نسبت به روز گذشته 18.6 درصد بیشتر شده و در محدوده هزار و 779 دلاری قرار دارد. با این حال نرخ سکه رشد چندانی نداشته و اکنون در محدوده 14 میلیون و 800 هزار تومانی قرار دارد. در صورتی که قیمت دلار باز هم افزایش پیدا کند، احتمال رشد نرخ سکه و رسیدن آن به کانال 15 میلیون تومانی دور از انتظار نخواهد بود. اما اگر نرخ دلار در ادامه روز جاری کاهشی شود، احتمال ریزش نرخ سکه تا محدوده 14 میلیون و 500 هزار تومانی هم وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نرخ انواع سکه در روز جاری

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 0.2 درصد بیشتر شد و در محدوده 8 میلیون و 200 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 0.2 درصد رشد پیدا کرد و به مرز 5 میلیون و 190 هزار تومانی رسید. نرخ سکه گرمی با افزایش 0.1 درصدی نسبت به دیروز مواجه شد و در مرز 3 میلیون و 42 هزار تومانی قرار گرفت.

روز گذشته حباب سکه به مرز 14 درصدی رسید که نسبت به دیگر روزهای هفته اخیر بیشتر بود. به نظر تحلیلگران، افزایش حباب سکه برای این فلزگرانبها خوب نیست و معاملات آن را با ریسک زیادی همراه می‌کند. براساس تجربه و اطلاعات موجود هر زمان حباب سکه در موقعیت خطرناکی قرار گرفت، نرخ این فلزگرانبها عقب نشینی کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز