قیمت طلا روز 11 اردیبهشت 1401/ نرخ سکه کاهشی می شود؟

با توجه به رشد مجدد نرخ دلار، امروز قیمت سکه و طلا هم رو به افزایش رفت. طی روز جاری قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 0.23 درصد رشد پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 291 هزار و 700 تومانی رسید. نرخ سکه هم نسبت به روز قبل 0.22 درصد کم شد و در محدوده 13 میلیون و 165 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز هم شرایط طلا در بازار جهانی بهبود پیدا نکرد و نرخ اونس باز هم نزولی شد. هم اکنون قیمت اونس به هزار و 897 دلار رسیده و نسبت به دو روز قبل 12.5 درصد دیگر کاهش پیدا کرده است. سیاست جدید فدرال رزرو موجب شده تا طلا با فشار فروش مواجه شود و به مرز کنونی خود برسد. همین موضوع باعث شده تا شاخص دلار آمریکا یکی از بالاترین سطوح ارزشی را تجربه کند و در واقع به بیشتزین سطح طی 20 سال اخیر برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اثر قیمتی اونس بر نرخ سکه

هم اکنون فدرال رزرو و سیاست‌های آن به دقت توسط معامله گران و سرمایه گذاران بازار طلای جهانی مورد بررسی قرار می‌گیرد و هر نوع خبری احتمالا باز هم باعث نوسان در این بازار شود.

آریاک سفر

با اینکه نرخ دلار باعث حفظ قیمت سکه در کانال 13 میلیون تومانی شده، اما کاهش نرخ اونس مانعی برای رشد مجدد قیمت این فلز گرانبها است. در حال حاضر مرز 13 میلیون و 200 هزار تومانی برای سکه اهمیت دارد. در صورتی که این فلز گرانبها نتواند در بالای محدوده مذکور تثبیت شود، امکان افزایش فشار فروش آن وجود دارد.

 

 

اطلاعات عمومی:

رز گلد چه نوعی از طلا است؟

رز گلد که با نام طلای صورتی هم شناخته می‌شود از ترکیب فلز طلا با مس و نقره به دست می‌آید. قیمت این طلا از دو نوع طلای زرد و سفید کمتر و به صرفه‌تر بوده، ضمن اینکه مقاومت آن هم در برابر ضربه، خوردگی، خراش و … بیشتر است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز