قیمت سکه ۴۵۰ هزار تومان دیگر کاهش یافت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت سکه امروز ارزان تر از دیروز شد و به ۱۳ میلیون تومان رسید.
به گزارش کاماپرس، از عصر چهارشنبه هفته گذشته ،نوسانات ارزی و سیر نزولی قیمت ارز شروع شد و هنوز هم ادامه دارد. البته در بازارهای جهانی نیز قیمت طلا در چند روز گذشته کاهش داشته و بزرگترین ریزش قیمت طلا در هفت سال اخیر رخ داد .قیمت طلا تحت تاثیر خبر نتایج امیدبخش واکسن کووید ۱۹ و قوی شدن ارزش دلار، با کاهش همراه شد.ه است.
تا جایی که در جریان معاملات امروز، بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۲۱ آبان با کاهش ۴۵۰ هزار تومانی همراه شد و به ۱۳ میلیون تومان رسید.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

تا ساعت ۱۳ و ۲۵ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۳ میلیون تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد.

به گزارش ایرنا همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع ‌سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی بدون تغییر نسبت به دیروز،‌ ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش قیمت به مبلغ یک ‌میلیون و ۲۲۳ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد.

انس جهانی طلا نیز امروز نسبت به روز گذشته کاهش داشت و به قیمت هزار و ۲۲۳ دلار معامله شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز