قیمت سکه در روزهای ابتدای بهار 1400 گران شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گزارش‌های میدانی از بازار طلا و سکه حکایت از آن دارد که با وجود تعطیلات رسمی و کاهش تقاضا در بازار، قیمت سکه در روزهای اول نوروز با افزایش مواجه شده است.

به گزارش کاماپرس، سکه در روزهای پایانی سال 99 را در پله های اول کانال 11 میلیون  – حدود 11 میلیون 100 هزار تا یک میلیون و 150 هزار تومان –  به پایان رساند و با کمی کنکاش در معاملات روزهای اخیر می‌توان دریافت که قیمت سکه در سه روز ابتدای بهار 1400 نیز به صورت خزنده به افزایش ادامه داده است.

امروز سه شنبه قیمت سکه امامی 11 میلیون 380 هزار تومان بوده و این در حالیست که قیمت این نوع سکه روز گذشته 11 میلیون و 250 هزار تومان بوده و روز یکشنبه اول فروردین ماه سکه امامی 11 میلیون و 200 هزار تومان بوده است. به این ترتیب به نظر می رسد هر چه از ابتدای تعطیلات نوروزی فاصله می گیریم قیمت سکه نیز نوسان های افزایشی بیشتری پیدا می کند.

به نظر می رسد آنچه قیمت سکه را در روزهای اول نوروز 1400 افزایشی کرده تزریق نشدن اخبار امیدبخش به افکارعمومی و بازارها درباره بازگشت ایران و آمریکا به برجام است. اخباری که طی روزهای اخیر در رسانه ها منعکس شده حاوی نکته منفی جدی در این زمینه نبوده اما خبر مثبتی نیز در این باره نه از سوی مسئولان ایرانی و نه از سوی آمریکایی ها مخابره نشده است.

قیمت طلای 18 عیار ؛ 1 میلیون و 87 هزار تومان

بر اساس گزارش های دریافتی از بازار قیمت اجزای سکه نیز با افزایش مواجه شده به نحوی که نیم سکه با افزایش 100 هزار تومانی امروز به ۶ میلیون و ۸۰۰هزار تومان، ربع سکه با افزایش 50 هزار تومانی ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با افزایش 50 هزار تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۴۵۰هزارتومان معامله شده است.

طبق گزارش رسانه ها، قیمت اونس طلا نیز در بازار‌های جهانی با افزایش مواجه شده و به ۱۷۳۶ دلار رسیده است. ضمنا قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در بازار راکد و نیمه تعطیل داخلی به مبلغ یک میلیون و ۸۷ هزار تومان رسیده است.

مطالب مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز