قیمت ستاره پیکاپ های ایران مشخص شد

مکسوس استار-کاماپرس
ژیوار

شتابران خودرو قصد دارد، پیکاپ مکسوس استار را با مونتاژ به بازار ایران عرضه کند.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از شرکت‌ها طی 5 سال اخیر با مونتاژ پیکاپ‌های چینی به بازار این خودروها رونق بخشیدند. شتابران خودرو نیز قصد دارد با وارد کردن یک نسخه از مکسوس استار فرآیند مونتاژ این پیکاپ را آغاز کند. طبق برآوردهای شرکت هزینه‌ی خرید این خودرو 2 میلیارد و 700 میلیون تومان خواهد بود.

مشخصات مکسوس استار

این پیکاپ قوی‌ترین و گران‌ترین محصول کمپانی سایک به شمار می‌رود که از لحاظ ظاهری ترکیبی از فوتون جی7 و کی‌ام‌سی تی9 است. مکسوس استار می‌تواند با موتور 2 لیتری توربو، 261 اسب بخار و 410 نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس 8 ساعته اتومات به تمام چرخ‌ها منتقل کند.

مکسوس-کاماپرس

مسئله‌ای که باعث می‌شود مکسوس از خودروهای همانند خود متمایز شود، امکانتی است که در اختیار راننده می‌گذارد؛ مانند: سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سرازیری، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه‌ای و نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

همچنین از دیگر ویژگی‌های این پیکاپ می‌توان به پشت آمپر دیجیتال، سیستم تهویه اتوماتیک، دوربین ثبت وقایع و تنظیم برقی صندلی‌های جلو و … اشاره کرد.

مکسوس استار-کاماپرس

کمپانی سایک که مالک برندهای دیگری در عرصه‌ی خودروسازی نیز هست، فعالیت خود را در سال 2011 با رونمایی از وانت وی80 در نمایشگاه خودرو شانگهای آغاز کرد. چند سال بعد، زمانی که این شرکت، وانت تی60 را به بازار شیلی عرضه کرد، به موفقیتی بزرگ دست یافت و توانست از تمامی رقبای چینی خود پیشی بگیرد.

باید گفت که این اتفاق مسیر جدیدی برای معرفی این شرکت به بازار آسیا شد.

 

مکسوس استار-کاماپرس

 

مکسوس استار-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : شتابران خودرو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز