قیمت روز لوازم خانگی 7 شهریور 1401/ پاکشوما چه محصولاتی را به بازار عرضه می کند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

واردات لوازم خانگی از اواسط شهریورماه سال گذشته ممنوع شد. این اقدام در راستای حمایت از تولید داخلی اتفاق افتاد. اما اکنون درخصوص کمک به بازار لوازم خانگی و خروج این بخش از رکود، وزارت صمت به واردات مجدد انواع لوازم خانگی چراغ سبز نشان داده است. احتمالا این موضوع اندکی وضعیت بازار و قیمت پاکشوما ، الکترواستیل، هیمالیا و …. را بهبود ببخشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قاعدتا موضوع لغو واردات به غنی شدن تولیدات داخل و بالا رفتن تیراژ تولید ایران کمک کرد و اندکی وضعیت برندهای مختلف را بهبود بخشید. در واقع برندها فرصت بهبود کیفیت و به روز کردن فناوری خود را پیدا کردند. اما اکنون وزارت صمت واردات این محصولات را بلامانع دیده است.

مختصری درباره برند پاکشوما و افتخارات آن

یکی از برندهایی که در این مدت رشد و توسعه خوبی داشت، برند پاکشوما بود. گروه صنعتی پاکشوما یک برند لوازم خانگی قدیمی ایرانی است که از سال 1354 با تولید ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک به بازار راه پیدا کرد. این برند همواره در راستای بهبود کیفیت و فناوری تولیدات خود گام برداشته و اکنون ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک آن مجهز به فناوری بی ال دی سی موتور هستند. پاکشوما در حال حاضر علاوه بر ماشین لباسشویی، انواع یخچال و فریزر، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و … را به بازار عرضه می‌کند.

این برند تاکنون انواع گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی، تندیس زرین سومین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، جایزه برند محبوب ایرانی در نظرسنجی سال 1392، دریافت نشان شوالیه مدیریت اروپا در صنعت لوازم خانگی و … را به دست آورده است. قیمت پاکشوما با وجود کیفیت مناسب محصولات آن نسبت به نمونه‌های خارجی مناسب بوده و به همین دلیل مشتریان زیادی به سمت این لوازم خانگی می‌روند. در حال حاضر نمایندگی و فروشگاه‌های مجاز زیادی در سراسر کشور انواع محصولات این برند را به فروش می‌رسانند.

جدول زیر اطلاعات دقیق و به روز شده قیمت پاکشوما را نشان می‌دهد؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز