قیمت روز لوازم خانگی 14 شهریور 1401/ چرا یخچال فریزر دوقلو پرطرفدار است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

محمدمهدی برادران، معاون وزیر صمت، در گفت و گو با دنیای اقتصاد اعلام کرده که وقتی بازار رقابتی باشد و محصولات داخلی بتوانند نیاز کشور را تامین کنند، دلیلی برای واردات وجود ندارد. هم اکنون وضعیت بازار لوازم خانگی رکودی است و قیمت یخچال فریزر دوقلو ، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و … نسبت به سال گذشته رشد زیادی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برادران اخیرا اعلام کرده که در برخی حوزه‌ها مانند موبایل یا کمپرسور آمادگی و تمایل برای سرمایه گذاری مشترک در کشور وجود دارد. به گفته این مقام مسئول، اکنون تلاش بر این است که در عرصه‌های بین المللی در حوزه لوازم خانگی به صادرکننده تبدیل شویم. البته این مهم با توجه به اقدامات انجام شده طی سال‌های گذشته امکان پذیر خواهد بود. از سال آینده رویکرد معاونت صنایع عمومی وزارت صمت به ارتقای کیفیت تغییر پیدا خواهد کرد. این وزارتخانه در پی آن است که به کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش بیشتر بپردازد.

لیست قیمت برخی از انواع یخچال فریزر دوقلو

وجود یخچال و فریزر در هر خانه‌ای از ضروریات است. بنابراین خرید این محصولات و قیمت یخچال فریزر دوقلو یا مدل‌های دیگر همواره برای خانواده‌ها مهم به نظر می‌رسد. یکی از مزایای خرید یخچال و فریزر دوقلو، فضای ذخیره سازی مناسب با انعطاف پذیری زیاد آن است. این قبیل محصولات را به راحتی می‌توان در فضاهایی مجزا مثل حیاط خلوت قرار داد که ویژگی ذکر شده برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب به نظر می‌آید. این روزها برندهای داخلی و خارجی زیادی انواع یخچال فریزرهای دوقلو را با ابعاد و امکانات مختلف به بازار عرضه کرده‌اند و مشتریان به راحتی امکان مقایسه و خرید محصول مورد نظر خود را خواهند داشت. این محصولات مانند دیگر لوازم خانگی با توجه به ویژگی‌ها و امکانات مختلف، قیمت‌های گوناگونی دارند.

در ادامه یک لیست از قیمت یخچال فریزر های دوقلوی پرمخاطب و پرفروش بازار ارائه شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز