قیمت روز لوازم خانگی 10 شهریور 1401/ مردم هنگام خرید دقت کنند!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازار لوازم خانگی به دلیل گرانی آشفتگی زیادی دارد. اخیرا ویدیویی از یک فروشگاه لوازم خانگی دست به دست می‌شود که در آن یخچال، فریزر و … دست دوم را با تعمیرات ظاهری به اسم نو به مردم می‌فروشند. به همین دلیل برخی خرید محصولات خارجی برند را از نمایندگی معتبر ترجیح می‌دهند. زیرا علاوه بر تضمین کیفیت، قیمت دلونگی ، ال جی، سامسونگ و … نسبت به برخی محصولات فروشگاه‌های نامعتبر منطقی‌تر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، یک فروشگاه لوازم خانگی به ظاهر محصولات مورد نظر را بازسازی کرده و سپس آن را به مردم عرضه می‌کند. این فروشگاه گواهی معتبر به مشتریان ارائه نمی‌دهد، حتی این مجموعه مجوز اتحادیه لوازم خانگی را ندارند. مسئولان خرید و فروش لوازم خانگی همواره به مردم توصیه می‌کنند از طریق کد دستوری ستاره 4 ستاره 7777 مربع یا مراجعه به سامانه جامع تجارت و ثبت شناسه و کد رهگیری کالا نسبت به اصل بودن و اعتبار محصول خریداری شده اطمینان کسب کنند.

به نظر خرید کالای ایرانی از لحاظ قیمتی و اصل بودن به نفع مردم است. فرشید مهردادی، کارشناس لوازم خانگی، در گفت و گو با دنیای اقتصاد اعلام کرده محصولات لوازم خانگی ایرانی در منطقه به لحاظ کیفیت و نوآوری مطلوب به نظر می‌رسند. حتی سبد محصولات لوازم خانگی داخلی کامل است. لازم به ذکر است تقریبا تمامی محصولات لوازم خانگی در داخل تولید می‌شوند. اما معمولا امکان صادرات این محصولات به کشورهای خارجی سخت است که دلیل عمده آن به تبلیغات منفی علیه برند و کالای ایرانی برمی‌گردد. البته برخی کالاها به صورت مستقیم در ایران تولید نمی‌شوند و خرید برند خارجی آن‌ها بهتر است.

مختصری درباره دلونگی

دلونگی یک مارک ایتالیایی لوازم خانگی است که اسپرسوساز و قهوه ساز آن در بازار بسیار مورد توجه قرار دارد. این برند سال 1380 مالکیت کنوود را خریداری کرد و توانست به کارخانه‌های بزرگ این برند در چین و آسیا دسترسی داشته باشد. بنابراین دلونگی انواع محصولات لوازم خانگی را با طراحی اصل در چین به بازار روانه کرد. هم اکنون قیمت دلونگی و کیفیت برخی محصولات آن در بازار ایران نسبت به دیگر برندهای خارجی بهتر و منطقی‌تر است.

در ادامه قیمت دلونگی برای خوانندگان ارائه شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
روکش مارال
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز