قیمت روز طلا 7 آذر 1401/ عبور نرخ سکه از مرز 17 میلیون تومان

قیمت طلا و سکه به پشتوانه نرخ دلار و اونس همچنان در حال پیشروی است. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 0.47 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 543 هزار و 300 تومانی رسید. نرخ سکه در مقایسه با روز گذشته 0.43 درصد بالاتر رفت و در محدوده 17 میلیون و 98 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز قبل 0.38 درصد بالاتر رفت و به مرز هزار و 762 دلاری رسید. با وجود تداوم رشد نرخ اونس، نظرات مختلفی درباره ادامه این روند وجود دارد. برخی معتقدند طلا بار حساسیت منفی بازار را تحمل می‌کند و منتظر اطلاعات مهمی است که در هفته جاری ارائه خواهند شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

وضعیت خرید و فروش بعد از 17 میلیونی شدن نرخ سکه

امروز نرخ نیم سکه در مقایسه با روز گذشته 130 هزار تومان رشد پیدا کرد و به مرز 9 میلیون و 280 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه نسبت به روز قبل 2.07 درصد بیشتر شد و در محدوده 6 میلیون و 280 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز در مقایسه با دیروز 2.28 درصد بالاتر رفت و 3 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش شد.

آریاک سفر

در صورتی که رشد نرخ دلار در روز آینده ادامه پیدا کند، افزایش بیشتر نرخ طلا و سکه دور از انتظار نخواهد بود.

با عبور سکه از مرز 17 میلیون تومان اندکی حجم فروش را بیشتر از خرید کرد. طبق آخرین مشاهدات از بازار طلا و سکه، در حال حاضر بیشتر معامله گران به خرید سکه‌های ضرب شده سال‌های 1386 به قبل روی آورده‌اند. زیرا به باور این گروه از معامله گران، سکه‌های ضرب قدیم حباب قیمتی ندارند و معاملات آن‌ها کم خطرتر است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز