قیمت روز طلا 29 آذر 1401/ تداوم صعود نرخ سکه و رشد حباب آن

ژیوار

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 36 هزار و 900 تومان کم شد و به مرز 1 میلیون و 725 هزار و 500 تومانی رسید. اما نرخ سکه در مقایسه با روز قبل 0.85 درصد بالاتر رفت و به مرز 18 میلیون و 790 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری مانند قیمت دلار افزایشی شد. امروز نرخ اونس در مقایسه با روز قبل 1.02 درصد بیشتر شد و در مرز هزار و 807 دلاری قرار گرفت. با وجود صعود جزئی قیمت این فلزگرانبها، اما همچنان دیدگاه مساعدی درباره تداوم این شرایط در سال آینده وجود ندارد. طبق آخرین اخبار و گزارش‌ها، چشم انداز کوتاه مدت بازارهای فلزات بدون تغییر باقی مانده است و با توجه به این موضوع بعید است نوسان قیمتی قابل توجهی ازاین فلزگرانبها در روزهای آغازین سال 2023 ثبت شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با رشد دوباره نرخ سکه چه اتفافقی برای حباب آن آمد؟

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل تغییری نداشت و همان محدوده 12 میلیون و 50 هزار تومانی را حفظ کرد. اما قیمت ربع سکه در مقایسه با روز قبل 0.22 درصد کم شد و به مرز 9 میلیون و 30 هزار تومانی رسید. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دیروز 230 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 4 میلیون و 430 هزار تومانی قرار گرفت.

دریان سفر امید

همچنان فاصله بین ارزش ذاتی و قیمت معاملاتی سکه زیاد است و در محدوده خطرناکی قرار دارد. همین امر سبب شده تا با وجود رشد نرخ سکه خریداران کمتری در این بازار حضور پیدا کنند. به باور برخی از تحلیلگران در صورتی که ارزش ذاتی فلزگرانبها زیر کانال 17 میلیون تومانی قرار دارد، کار برای معامله گران این فلزگرانبها دشوار خواهد بود.

انتهای پیام

 

تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان