قیمت روز طلا 24 بهمن 1401/ نرخ سکه کانال 25 میلیون تومانی را از دست می دهد؟

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 24 هزار و 200 تومان دیگر کم شد و به مرز 2 میلیون و 127 هزار و 700 تومانی رسید. اما نرخ سکه هم در مقایسه با روز قبل 46 هزار تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 25 میلیون و 97 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 3.9 درصد کم شد و به مرز هزار و 862 دلاری رسید. روند افزایش قیمت اونس از ابتدای سال 2023 آغاز شد، اما از دو هفته پیش این روند متوقف شد و قیمت این فلزگرانبها در روند نزولی قرار گرفت. تداوم این روند نزولی باعث شده تا نرخ اونس در روز گذشته کمترین قیمت یک ماه پیش را تجربه کند. در هفته پیش رو، سرمایه گذاران طلا منتظر انتشار گزارش تورم آمریکا هستند تا درباره روند قیمتی اونس پیش بینی داشته باشند و برای سرمایه گذاری در آن تصمیم دقیق‌تری بگیرند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ سکه پیرو قیمت دلار است!

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 14 میلیون و 500 هزار تومانی معامله شد. اما نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 0.52 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 9 میلیون و 450 هزار تومانی رسید. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دیروز تغییری نداشت و در مرز 5 میلیون تومانی باقی ماند.

به اعتقاد سکه بازان، اکنون قیمت این فلزگرانبها به نرخ دلار توجه دارد و در صورتی که قیمت ارز از مرز 42 هزار تومانی عقب نشینی کند، احتمال کاهش نرخ سکه دور از انتظار نیست. در صورتی که سکه به مرز مقاومتی 25 میلیون و 200 هزار تومانی برسد و آن را حفظ کند، رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز