قیمت روز طلا 23 بهمن 1401/ نرخ سکه به کانال 25 میلیون تومانی رسید

لست سکند

علی رغم ثبات قیمتی دلار، همچنان نرخ طلا و سکه در مدار صعودی حرکت می‌کند. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به سه روز قبل 1.23 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 137 هزار و 100 تومانی رسید. نرخ سکه در مقایسه با پنج شنبه گذشته 500 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 25 میلیون و 151 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، احتمالا یکی از دلایل تداوم رشد طلا و سکه، افزایش قیمت اونس بود. امروز نرخ اونس نسبت به دو روز پیش 0.26 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و 866 دلاری رسید. این روزها با وجود رشد اندک قیمت طلای جهانی، هنوز تردیدهایی نسبت به تداوم این وضعیت و سرمایه گذاری در این بازار وجود دارد. طبق آمار موجود، همچنان فشار فروش‌هایی در بازار وجود دارد و احتمال نزول نرخ این فلزگرانبها دور از انتظار نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نگرانی سرمایه گذاران نسبت به تغییر نرخ سکه!

امروز نرخ نیم سکه نسبت به سه روز قبل 1.37 درصد بالا رفت و به مرز 14 میلیون و 500 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه هم در مقایسه با پنج شنبه قبل 200 هزار تومان صعود داشت و در محدوده 9 میلیون و 450 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی هیچ گونه تغییری نداشت و در همان محدوده 4 میلیون و 900 هزار تومانی معامله شد.

به گفته نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با وجود رشد نرخ طلا و سکه، معاملات روال عادی داشت و تغییری خاصی در تقاضای بازار رخ نداد. این روزها برخی از سرمایه گذاران طلا و سکه داخلی نگران نوسان محدود قیمت اونس هستند و نسبت به این فلزگرانبها دلواپسی دارند. اما در صورتی که دلار از بازار طلا و سکه حمایت کند، تحرکات قیمتی اونس چندان برای فعالان اهمیت نخواهد داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز