قیمت روز طلا 20 بهمن 1401/ اونس نرخ سکه را جلو برد

قیمت طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 19 هزار و 900 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 110 هزار و 600 تومانی رسید. نرخ سکه امامی هم در مقایسه با روز گذشته 450 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 24 میلیون و 651 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس، برخلاف دلار، در مدار صعودی قرار گرفت و همین موضوع روی نرخ طلا و سکه بازار داخلی اثر گذاشت. در حال حاضر نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.2 درصد بیشتر شده و به مرز هزار و 881 دلاری رسیده است. به نظر فعالان بازار طلای جهانی، هنوز آینده قیمتی این فلزگرانبها در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد و  نباید به این رشدهای اندک قیمتی امید داشت. برخی از کارشناسان معتقدند، فدرال رزرو سیاست‌های انقباضی خود را محدوده خواهد کرد و گروهی دیگر معتقدند این سیاست‌ها ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

رشد نرخ سکه و طلا روی وضعیت بازار اثر گذاشته است؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 1.04 درصد بیشتر شد و به مرز 14 میلیون و 300 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با دیروز 1.08 درصد بالا رفت و در محدوده 9 میلیون و 250 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نسبت به دیروز هیچ تغییری نداشت و در همان محدوده 4 میلیون و 900 هزار تومانی معامله شد.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرد که قیمت طلا و سکه به دلیل نوسان نرخ ارز و اونس جهانی، در روز جاری اندکی رشد داشت. بذرافشان بیان کرد اندکی داد و ستد فلزات گرانبها بیشتر شده و معاملات به روال عادی ادامه دارد. از ابتدای بهمن ماه تاکنون بازار ثبات نسبی پیدا کرده و مردم به راحتی به خرید و فروش طلا و سکه می‌پردازند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز