قیمت روز طلا 19 بهمن 1401/ نرخ سکه در مرز حساس قرار گرفت

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 0.37 درصد بیشتر شد و به مرز 2 میلیون و 90 هزار و 700 تومانی رسید. نرخ سکه نیز نسبت به روز گذشته 0.01 درصد بالا رفت و در محدوده 24 میلیون و 201 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به روز گذشته 5.8 درصد رشد پیدا کرد و به مرز هزار و 880 دلاری رسید. قیمت طلا امروز در بازارهای جهانی به دنبال سخنرانی جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، بالا رفت. به گفته پاول، نرخ تورم کاهش پیدا کرده اما گزارش بازار اشتغال نشان می‌دهد به منظور مبارزه با تورم باید سیاست‌های کنونی برای مدت زمان بیشتری ادامه پیدا کند و نرخ بهره همچنان در سطح بالایی باقی بماند. همین سخنان دوباره نظر سرمایه گذاران را به بازار طلا و سکه جلب کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

علت رشد نرخ سکه امامی چه بود؟

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 0.7 درصد کم شد و به مرز 14 میلیون و 150 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه هم در مقایسه با روز گذشته 0.87 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 9 میلیون و 150 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به روز قبل 5 هزار تومان کم شد و به مرز 4 میلیون و 900 هزار تومانی رسید.

به نظر نرخ سکه و طلا نسبت به دلار بی‌تفاوت شده و تحت تاثیر رشد دوباره نرخ اونس در مدار صعودی حرکت کرده است. در شرایط فعلی سکه بازان بر این باورند که نرخ این فلزگرانبها داخلی در مرز حساسی قرار گرفته و در صورتی که این فلزگرانبها همچنان محدوده قیمتی 24 میلیون و 200 هزار تومانی را حفظ کند، احتمال پیشروی بیشتر آن دور از انتظار نیست.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز